Gå til innhold

Galskapen herjer i Oslos gater, 100 mennesker involvert i masseslagsmål


Solsikke

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3613094

Ja du leste riktig. Jeg måtte blunke noen ganger før jeg fortsatte å lese.

"Rundt 100 personer var involvert i et masseslagsmål på Rodeløkka i Oslo i kveld." videre står det

"De involverte personene skal ha vært av utenlandsk opprinnelse"

Herregud sier nå jeg. Utrolig skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    8

  • Solsikke

    8

  • flisa

    6

  • Bassisten

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det gikk jo ganske bra ser det ut som.

Menmen.... jeg var også imponert over antallet når jeg hørte det på radioen for en times tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk jo ganske bra ser det ut som.

Menmen.... jeg var også imponert over antallet når jeg hørte det på radioen for en times tid siden.

Ja heldigvis gikk det bra. Men 100 personer involvert i ett slagsmål i Oslo, vet du SDD det skremte meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja heldigvis gikk det bra. Men 100 personer involvert i ett slagsmål i Oslo, vet du SDD det skremte meg litt.

Men du *behøver* jo ikke delta hvis du ikke vil, Solsikke! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du *behøver* jo ikke delta hvis du ikke vil, Solsikke! ;-)

Med vennlig hilsen

Nei selvsagt ikke, men det er klart volden skremmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Nei selvsagt ikke, men det er klart volden skremmer meg.

Jeg synes det er trist at ikke Oslo-politikerne stiller Valle Hovin til disposisjon, eller kanskje rusegropa på gamle Fornebu, slik at de kunne anvende skytevåpen uten nevneverdig risiko for omverdenen.

Et stort problem løst på kort tid.

Mr Kahn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel... VG har det med å overdrive. Det var 10-15 som slåss. Det er forøvrig mange nok.

Skadeomfanget må jo vera skuffande i og med at det var 100-vis av involverte:

"Ifølge NTB er én person brakt til legevakta etter et slag i hodet. En kvinne skal ha fått et epileptisk anfall, og ytterligere en person er sett løpende blodig fra stedet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvsagt ikke, men det er klart volden skremmer meg.

Joda, vold er skremmende, men slik jeg forstår det er det som oftest flere skadet i et bygdeslagsmål enn det som skjedde her....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvsagt ikke, men det er klart volden skremmer meg.

Klart volden er skremmende men ble også noe nostalgisk når jeg leste dette. Minner meg om gode gamle dager da slåsskjemper fra nabobygdene hver helg samlet seg for å hevne det som hadde skjedd helga før.

PS, deltok aldri selv på disse massemønstringene, er ikke dum vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vold er skremmende, men slik jeg forstår det er det som oftest flere skadet i et bygdeslagsmål enn det som skjedde her....

Med vennlig hilsen

Har aldri hørt om bygdeslagsmål hvor det har vært 100 involverte da men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at ikke Oslo-politikerne stiller Valle Hovin til disposisjon, eller kanskje rusegropa på gamle Fornebu, slik at de kunne anvende skytevåpen uten nevneverdig risiko for omverdenen.

Et stort problem løst på kort tid.

Mr Kahn

Det var vel noen få som sloss og resten sto og passet på tenker jeg.

Det skremmer meg litt men mest fordi det antageligvis er rett oppi gata og begge ungene er ute. Men de er jo ganske store da selv om jeg kaller de unger. Sannsynligvis sitter de hjemme hos venner og vet ingenting om det. De pleier ikke akkurat og fly gatelangs på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om bygdeslagsmål hvor det har vært 100 involverte da men.....

Har du ikkje vore på bygdefestar der 10-15 har slåss og 100 stått og sett på? Det var nemleg det som skjedde på Rodeløkka i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alven

Har aldri hørt om bygdeslagsmål hvor det har vært 100 involverte da men.....

Men du har hørt om en fjær - hundre høns prinsippet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om bygdeslagsmål hvor det har vært 100 involverte da men.....

Hei,

Det er bare fordi det er få steder i (Nord-)Norge hvor det faktisk bor så mange som 100 mennesker på samme sted. De fleste har visst flyttet til Oslo....

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikkje vore på bygdefestar der 10-15 har slåss og 100 stått og sett på? Det var nemleg det som skjedde på Rodeløkka i kveld...

Nei og jeg har vært på en del bygdefester. Det meste jeg har sett deltatt i ett slagsmål var tre stk. Da var jeg så dum at jeg trodde de ikke slo jenter så jeg gikk i mellom. Resultatet tt blåøye. Vel, vel man lærer hele livet.(dette var som 17 åring). Har ikke vært på bygdefester siden jeg var 18, så det kan hende ting har forandret seg en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikkje vore på bygdefestar der 10-15 har slåss og 100 stått og sett på? Det var nemleg det som skjedde på Rodeløkka i kveld...

Bor du i nærheten siden du og jeg mener omtrent det samme? Jeg har opplevd å ikke komme inn til meg selv fordi gata var stengt av politiet pga gjengslagsmål. Avisene overdriver, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har hørt om en fjær - hundre høns prinsippet?

Selvsagt, men har en tendens til å tro det som står i avisene jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er bare fordi det er få steder i (Nord-)Norge hvor det faktisk bor så mange som 100 mennesker på samme sted. De fleste har visst flyttet til Oslo....

:-)

Med vennlig hilsen

hehe ja kanskje det:o) Du har fått humor du Sør, flott*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i nærheten siden du og jeg mener omtrent det samme? Jeg har opplevd å ikke komme inn til meg selv fordi gata var stengt av politiet pga gjengslagsmål. Avisene overdriver, det er helt sikkert.

Bur mellom Sinsen og Rodeløkka... Og blir litt matt av tabloidpressa ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...