Gå til innhold

GUD ER GOD!!


Gjest herlig frelst!

Anbefalte innlegg

Gjest herlig frelst!

har bare lyst å dele mitt vitnesbyrd .kanskje dette vil hjelpe noen.Gud er bare kjærlighet,de som mener at han er en stor dømmende og streng gud tar feil,en som venter på at du skal gjøre noe galt og slå deg i hodet med noe hardt med en gang du gjør feil!

gud har veldig stor omsorg for oss og har utrolig mye kjærlighet å gi oss-noe det er mangel på i samfunnet i dag.gud er en som du kan si pappa til, som du kanskje ikke kunne gjøre til den faren som du ble oppvokst med av ulike grunner.jeg har opplevt mye gjennom livet og har virkeligt fått oppleve og erfare guds sterke omsorg for meg.han kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv, han har skapt deg slik du er, med de sterkhetene og svakhetene du har.han vil si deg at du er perfekt slik du er og at han elsker deg! det var derfor han tok det mest dyrebareste han hadde-sin sønn jesus og sendte han ned på jorden slik at jesus kunne dø for deg,og du kunne få være guds barn og være sammens med gud-din pappa, når du en dag står foran evighetens dør, og livets bok blir åpnet.den dagen skal vi alle stå og det blir sjekket om ditt navn står der, ditt navn vil stå oppført der hvis du har tatt i mot jesus som din frelser, det er nok å si:i dag jesus vil jeg ta i mot deg, jeg tror du er guds sønn .jeg vil du skal bli herre i mitt liv,rens meg og tilgi meg for mine synder, nå vil jeg leve et nytt liv for deg.hvis du har bedt denne bønnen oppriktig fra ditt hjerte er du blitt frelst og er blitt et barn av gud og vil kome til himmelen i stedet for helvetet når du dør.jeg er kjempeglad at jeg en dag skal stå foran himmelens trone og være sammens med alle guds barn og ha det godt i all evighet.det er verken sorg smerte eller død i himmelen.

grunnen til at jeg vil dele dette med dere er at jeg vil ha med meg flest mulig til himmelen.hvem vet om de lever i morgen?ulykker og katastrofer skjer overalt,da er det viktig å ha sin sak rett med gud så vet du hva som skjer. alle skal vi dø engang.

håper at dette har fått noen til å tenke, om bare ett menneske så er jeg kjempeglad!!

gud elsker dere!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    7

  • avil

    5

  • Lionn

    4

  • Solsikke

    3

Mest aktive i denne tråden

...eh...

Hvis guden din er god, hvorfor lar han 60 000 småbarn dø av sult og barnesykdommer HVER DAG?

Hater han småbarn?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er omsorgen for de menneskene som sulter? Hvor er omsorgen for de barna og unge som dør så alt for tidlig? Hvor er omsorgen for de menneskene som opplever sult og krig. Hvor er omsorgen for de som blir rammet av grusomme sykdommer?

Nei Gud er det lenge siden jeg trodde på. Sluttet vel å tro den dagen jeg ble voksen nok til å se all grusomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er omsorgen for de menneskene som sulter? Hvor er omsorgen for de barna og unge som dør så alt for tidlig? Hvor er omsorgen for de menneskene som opplever sult og krig. Hvor er omsorgen for de som blir rammet av grusomme sykdommer?

Nei Gud er det lenge siden jeg trodde på. Sluttet vel å tro den dagen jeg ble voksen nok til å se all grusomheten.

Gud er nordlending! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

...eh...

Hvis guden din er god, hvorfor lar han 60 000 småbarn dø av sult og barnesykdommer HVER DAG?

Hater han småbarn?

Med vennlig hilsen

Han har utstyrt menneskene med fri vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest herlig frelst

...eh...

Hvis guden din er god, hvorfor lar han 60 000 småbarn dø av sult og barnesykdommer HVER DAG?

Hater han småbarn?

Med vennlig hilsen

nei!

selfølgelig hater han ikke småbarn,syke eller noen andre.det står i bibelen at djevelen er den som myrder, ødelegger og stjeler.det er ikke gud!!

gud er faktisk så "høflig"at han har gitt alle en fri vilje om å følge han eller ikke.det er ingen påbud eller tvang.gud ønsker et villig hjerte.det med alle katastrofene og andre ting, det er veldig synd hvis du en dag står forran guds trone og sier:"jammen gud jeg trodde ikke det var slik...osv"for når du da en dag står der er det forseint å ta et standpunkt.du kan ikke si, "jammen nå tror jeg gud at du finnes"da er det forseint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei!

selfølgelig hater han ikke småbarn,syke eller noen andre.det står i bibelen at djevelen er den som myrder, ødelegger og stjeler.det er ikke gud!!

gud er faktisk så "høflig"at han har gitt alle en fri vilje om å følge han eller ikke.det er ingen påbud eller tvang.gud ønsker et villig hjerte.det med alle katastrofene og andre ting, det er veldig synd hvis du en dag står forran guds trone og sier:"jammen gud jeg trodde ikke det var slik...osv"for når du da en dag står der er det forseint å ta et standpunkt.du kan ikke si, "jammen nå tror jeg gud at du finnes"da er det forseint!

Så alle de sultende, krigsrammede og mishandlede småbarn har altså valgt sin skjebne selv? Ut fra sin frie vilje?

Ærlig talt, altså. Hører du hva du selv sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei!

selfølgelig hater han ikke småbarn,syke eller noen andre.det står i bibelen at djevelen er den som myrder, ødelegger og stjeler.det er ikke gud!!

gud er faktisk så "høflig"at han har gitt alle en fri vilje om å følge han eller ikke.det er ingen påbud eller tvang.gud ønsker et villig hjerte.det med alle katastrofene og andre ting, det er veldig synd hvis du en dag står forran guds trone og sier:"jammen gud jeg trodde ikke det var slik...osv"for når du da en dag står der er det forseint å ta et standpunkt.du kan ikke si, "jammen nå tror jeg gud at du finnes"da er det forseint!

Det er da dårlig gjort i såfall at det skal kunne være for sent! DET tror jeg ikke noe på. Jeg lar tvilen komme Gud til gode - klarer ikke helt å tro at "han" finnes, -men er heller ikke så bombastisk og sier at noe guddommelig IKKE finnes, -det kan jo ikke lille meg VITE NOE OM!

Så om det finnes noen GUD, så tror jeg at på "den ytterste dag" - eller noe sånt, vil ta all imot. Ellers blir jo ALT helt tåpelig.

Man skal vel ikke tro på Gud i frykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...