Gå til innhold

GUD ER GOD!!


Gjest herlig frelst!

Anbefalte innlegg

Tviler på at du vil ha meg med til himmelen. Jeg vil tasse rett bak deg og kritisere gramatikken din, gnåle om at det er for kaldt og at jeg ikke har mer rødvin i glasset.

Dessuten ville jeg harpunere deg til plukkfisk med argumenter fra seeheheleveste Bibelen som viser at den jødisk/kristne guden er både straffende, kritisk, utvelgende og lite samarbeidsvillig. Dessuten driver han alternativ medisin av verste sort og kommer med virkelig unyttige råd. Skikkelig kvakksalver, spør du meg. Hvis man skal ta det for god vare at Gud selv står bak Mosebøkene, da. Og ikke for eksempel en bunke jødiske prester og annet godtfolk.

Men hygg deg, du, i Philadelphia-ost-himmelen din, der alle kan utenat en masse sitater fra bibelen, men går i komplett baklås hver gang man drar frem selve verket og peker på det gamle testamentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    7

  • avil

    5

  • Lionn

    4

  • Solsikke

    3

Mest aktive i denne tråden

GUD skapte ikke meslinger!!.

Han skapte ingen sykdommer.

GUD har skapt helbredelse,

slik at den som er syk, kan bli frisk ved at en ber til GUD om helbredelse for det en lider av.Djevelen skaper sykdom-Jesus helbreder sykdom.

I markus 19.står det:"på syke skal de legge sine hender, og de skal bli helbredet".

Jeg personlig vet om mange som har blitt helbredet som legene ikke skjønner noe av.

feks:en jeg kjenner er blitt helbredet av AIDS.Det finnes ingen medisiner i hele verden som kan kurere dette.

Han ba til GUD om helbredelse og en prest la sine hender på han og han ble frisk.

I lukas 11.står det:"For hver den som ber, han får.Og den som leter han finner, og den som banker på, for ham skal det lukkes opp".

JOH:3.36:"Den som tror på sønnen, har evig liv.Men den som ikke vil tro på sønnen, skal ikke se livet, men Guds vrede blir over ham".

JOH.6:35:"Jesus sa til dem:jeg er livets brød.Den som kommer til meg, skal ikke hungre.OG den som tror på meg, skal aldri noen gang tørste.

JOH:3.36:"Den som tror på sønnen, har evig liv.Men den som ikke vil tro på sønnen, skal ikke se livet, men Guds vrede blir over ham".

Først gi oss fri vilje og så bli så vred når vi tar frie valg. Huff, dette kan ikke være den guden jeg kjenner.

Har du lest Samtaler med Gud, med Neale Donald Walsch?

Slik tror jeg det er, det henger på greip for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannelig bra for deg men jeg kjenner bare syndere. Så dersom det finnes en gud kommer jeg til å møte alle jeg kjenner i helvete så jeg er ikke så interessert i å komme til himmelen.

Jeg sier som Albert Camus:

Dersom det finnes en gud har han forlengst sluttet å bry seg om menneskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kriki

nei!

selfølgelig hater han ikke småbarn,syke eller noen andre.det står i bibelen at djevelen er den som myrder, ødelegger og stjeler.det er ikke gud!!

gud er faktisk så "høflig"at han har gitt alle en fri vilje om å følge han eller ikke.det er ingen påbud eller tvang.gud ønsker et villig hjerte.det med alle katastrofene og andre ting, det er veldig synd hvis du en dag står forran guds trone og sier:"jammen gud jeg trodde ikke det var slik...osv"for når du da en dag står der er det forseint å ta et standpunkt.du kan ikke si, "jammen nå tror jeg gud at du finnes"da er det forseint!

Du som liksom er "herlig frelst"!

Spar meg(og alle andre!) for slik dritt du kommer med, bare idioti fra ende til annen.

Jeg har selv en søster som ble nermest halvgal av slik hjernevasking, hun trenger psykologhjelp den dag i dag.Jeg har fått endel innblikk i hva disse menighetene driver med, og det er mye dritt under den salige overflaten.De er faen meg ikke normale halvparten av dem som vanker der.

Kristen liksom?!?Jeg kaller det misbruk av kristendommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei!

selfølgelig hater han ikke småbarn,syke eller noen andre.det står i bibelen at djevelen er den som myrder, ødelegger og stjeler.det er ikke gud!!

gud er faktisk så "høflig"at han har gitt alle en fri vilje om å følge han eller ikke.det er ingen påbud eller tvang.gud ønsker et villig hjerte.det med alle katastrofene og andre ting, det er veldig synd hvis du en dag står forran guds trone og sier:"jammen gud jeg trodde ikke det var slik...osv"for når du da en dag står der er det forseint å ta et standpunkt.du kan ikke si, "jammen nå tror jeg gud at du finnes"da er det forseint!

Hehe... *ler høyt og lenge*

Det er ikke pent å skylde på andre. Men det er kanskje det enkleste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sjuk og trenger hjelp!

Resten gidder jeg ikke å kommentere, for da stiger blodtrykket opp i meget høye tresifrede verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satyricon

Du som hater gud og kristent liv

Foler hans naervaer som en bitter kreft

Her må det skjendes og skjendes kvasst

Himmerikets enger dynket i blod

Hater av gud

Og fyspesten

Se inn i guds famme oyne

Så spytter de i hans åsyn

Slå i hjel hans ynkelige lam

Med klubbe

Gud med ditt og dine

Har du lagt mitt norgesrike in ruiner

Fordumstiders staute skikk og bruk

Kvestet du med dine stygge ord

Nå skal du bort fra vår mark

Bloter du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sjuk og trenger hjelp!

Resten gidder jeg ikke å kommentere, for da stiger blodtrykket opp i meget høye tresifrede verdier.

Skål i sur vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Har ei gammal Capella i kjølen :-)

Jeg sitter her og er for en gangs skyld skikkelig sur på mannen min. Det siste jeg trenger er søt vin, pop-ups og gladkristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en pottesur thinkerbell

Jeg sitter her og er for en gangs skyld skikkelig sur på mannen min. Det siste jeg trenger er søt vin, pop-ups og gladkristne.

*hever glasset for dagens beste innlegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei!

selfølgelig hater han ikke småbarn,syke eller noen andre.det står i bibelen at djevelen er den som myrder, ødelegger og stjeler.det er ikke gud!!

gud er faktisk så "høflig"at han har gitt alle en fri vilje om å følge han eller ikke.det er ingen påbud eller tvang.gud ønsker et villig hjerte.det med alle katastrofene og andre ting, det er veldig synd hvis du en dag står forran guds trone og sier:"jammen gud jeg trodde ikke det var slik...osv"for når du da en dag står der er det forseint å ta et standpunkt.du kan ikke si, "jammen nå tror jeg gud at du finnes"da er det forseint!

Den dagen jeg eventuelt står foran guds trone skal jeg gi ham en skikkelig oppstrammer for det fortjener han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BLÆH

GUD skapte ikke meslinger!!.

Han skapte ingen sykdommer.

GUD har skapt helbredelse,

slik at den som er syk, kan bli frisk ved at en ber til GUD om helbredelse for det en lider av.Djevelen skaper sykdom-Jesus helbreder sykdom.

I markus 19.står det:"på syke skal de legge sine hender, og de skal bli helbredet".

Jeg personlig vet om mange som har blitt helbredet som legene ikke skjønner noe av.

feks:en jeg kjenner er blitt helbredet av AIDS.Det finnes ingen medisiner i hele verden som kan kurere dette.

Han ba til GUD om helbredelse og en prest la sine hender på han og han ble frisk.

I lukas 11.står det:"For hver den som ber, han får.Og den som leter han finner, og den som banker på, for ham skal det lukkes opp".

JOH:3.36:"Den som tror på sønnen, har evig liv.Men den som ikke vil tro på sønnen, skal ikke se livet, men Guds vrede blir over ham".

JOH.6:35:"Jesus sa til dem:jeg er livets brød.Den som kommer til meg, skal ikke hungre.OG den som tror på meg, skal aldri noen gang tørste.

Gi deg da. Jeg nekter å tro på at gud helbreder. Hele Filadefia i Oslo ba for meg for 30 år siden men jeg ble ikke frisk, Heldigvis visste jeg ikke om det da. Jeg var bare en unge og hadde sikkert trodd at jeg ikke fortjente å bli helbredet. Det hadde sikkert vært en katastrofe for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heigaard

HAHAHA:) sorry.. hvem har hjernevasket deg? må desverre skuffe deg å si at det ikke finnes noe gud, det er akkurat som med julenissen! du kan ikke med hånden på hjerte si at du noengang har hørt eller sett eller følt noe som faktisk er gud.. du er akkurat som noen i famillien min, de er helt sykt kristne, bare du bruker sminke så kommer du til helvete. må bare si det, jeg vil heller til helvette enn til himelen, tenk på alle de kjedelige å sære folkene som kommer til himelen, og alle de kule som kommer til helvette=)

vis det er noe gud, så kan han vel ha mot nok til å bevise at han faktisk finnes... det er bare tull alt sammen,

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...