Gå til innhold

DOL er baksnakking rett i trynet - og det skal litt å tåle det gitt! :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Ellers er det vel ikke noe mål å bli likt av alle, men det er jo litt okei at man er likt av vennene sine...

Ja, det er noe jeg har lært med årene, - men det har vært hardt! *s* - at ikke alle liker meg, og at jeg faktisk ikke TRENGER at alle liker meg, - ENDA jeg stort sett er snill og grei... rart...Jeg har helt sikkert fått for mye skryt fra foreldre oppigjennom årene, at jeg ble helt satt ut, - da jeg skilte meg og opplevde rykter, og at folk sa stygge ting til meg - - hehe, ble vel voksen i de årene der.

LIKEVEL, -jeg gidder ikke være ekkel mot noen for å markere et "poeng" liksom, - jo, bortsett fra teite ekspeditører, -DE får så hatten passer. :)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    11

  • Melaisa

    6

  • Wulfi

    4

  • Solsikke

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hmm, litt treig postgang i dag tydeligvis. Får vente litt og se om mailen dukker opp.

den var SVÆR også da - ikke sikker på om forumianer'n er den rette.....mulig jeg må gå til det skritt å brenne en CD og sende i snailmailen...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe jeg har lært med årene, - men det har vært hardt! *s* - at ikke alle liker meg, og at jeg faktisk ikke TRENGER at alle liker meg, - ENDA jeg stort sett er snill og grei... rart...Jeg har helt sikkert fått for mye skryt fra foreldre oppigjennom årene, at jeg ble helt satt ut, - da jeg skilte meg og opplevde rykter, og at folk sa stygge ting til meg - - hehe, ble vel voksen i de årene der.

LIKEVEL, -jeg gidder ikke være ekkel mot noen for å markere et "poeng" liksom, - jo, bortsett fra teite ekspeditører, -DE får så hatten passer. :)=

Nei, ekkel bør man ikke være.

Men i en krangel (de er sjeldnere i RL enn på dol), er det jo greit å få inn noen gode argumenter. Som sikkert kan oppfattes som ekle...

Litt overfladisk kan det være greit å være innimellom.

Jeg har aldri vært likt av "alle", men heller hatt en snever eksklusiv vennegjeng, med det som fellestrekk at de er kompatible (jeg har det med å ta med meg folk fra forskjellige "leire") og lite selvhøytidlige.

Men nå når jeg sluttet på skolen hvor jeg jobbet, fikk jeg utrolig mange tilbakemeldinger (vi kommer til å savne deg såååå utrolig, MÅ du slutte? Vi kommer aldri til å få en så flink lærer som deg igjen, bla, bla, bla.....) og det var jaggu veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

den var SVÆR også da - ikke sikker på om forumianer'n er den rette.....mulig jeg må gå til det skritt å brenne en CD og sende i snailmailen...hehe

Hvordan er det med andre mailkonti da, vet du om noen som aksepterer store filer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Som meg, det :-)

Jepp, synes det funker greit, det der. Ser ikke på det å bli likt som noe mål i seg selv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med andre mailkonti da, vet du om noen som aksepterer store filer?

Vet ingenting jeg - men jeg kan kanskje legge fila ut - så du kan laste den ned vi a nettlesern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, synes det funker greit, det der. Ser ikke på det å bli likt som noe mål i seg selv heller.

Men har du merket at det bare er til å koble av kontakten mellom den intelligente delen av hjernen og øynene, så blir alle mannlige butikkansatte o.l. veldig velvillige og hjelpsomme?

Ikke det at de er noe å samle på, men det er et artig eksperiment...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Vet ingenting jeg - men jeg kan kanskje legge fila ut - så du kan laste den ned vi a nettlesern?

Legge fila ut? Hvor da? Også laster jeg den ned..jaha.

*Ghulp*

Mokkaskjeer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge fila ut? Hvor da? Også laster jeg den ned..jaha.

*Ghulp*

Mokkaskjeer!

Har du power-point? sånn at du kan se filer som heter noe med pps?

for da kan du bare klikke på den linken jeg sender til deg, og velge "lagre" så er den der.....see? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Men har du merket at det bare er til å koble av kontakten mellom den intelligente delen av hjernen og øynene, så blir alle mannlige butikkansatte o.l. veldig velvillige og hjelpsomme?

Ikke det at de er noe å samle på, men det er et artig eksperiment...

Når du sier det, så tror jeg det er den metoden jeg tyr til på bilverksteder. De er ihvertfall alltid særdeles imøtekommende der.

Ikke at noen av de gutta mistenker meg for å ha et snev av intelligens da, sier som regel bare HÆ?? jeg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har du power-point? sånn at du kan se filer som heter noe med pps?

for da kan du bare klikke på den linken jeg sender til deg, og velge "lagre" så er den der.....see? :-)

skal sjekke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har du power-point? sånn at du kan se filer som heter noe med pps?

for da kan du bare klikke på den linken jeg sender til deg, og velge "lagre" så er den der.....see? :-)

Nope. Hadde det på den andre maskina, men det gikk dukken i formateringa.

Skal se om jeg ikke kan få laste det ned på denne, må bare finne linken først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Hadde det på den andre maskina, men det gikk dukken i formateringa.

Skal se om jeg ikke kan få laste det ned på denne, må bare finne linken først.

jeg har allikevel sendt deg linken....den har jeg sendt til hotmail-adressen din -så kan du jo lagre fila så lenge - til du får deg powerPoint igjen :-)

hilsen mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

jeg har allikevel sendt deg linken....den har jeg sendt til hotmail-adressen din -så kan du jo lagre fila så lenge - til du får deg powerPoint igjen :-)

hilsen mæ!

Tok et søk på dataforum, men innlegget var ikke der. Bare relativt nye innlegg kom opp. Skal nok finne noe, har lagt ut en etterlysning på dataforum.

*lusker til hotten igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke baksnakking når man sier det rett i trynet. Baksnakking er det dere driver på med når dere chatter om dolere på MSN. Foransnakking er en ærbar aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

jeg har allikevel sendt deg linken....den har jeg sendt til hotmail-adressen din -så kan du jo lagre fila så lenge - til du får deg powerPoint igjen :-)

hilsen mæ!

:-)

Den løsninga likte jeg! Følte meg såååå impårtent og greier, he he.

*Venter tålmodig på PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også se Sibylla. Vi skal hente ny vogn i Stavanger på søndag. *JIPPPPI*

Aner ikke åssen fortelt som følger med , vet bare at stengene var nummererte ! (Og DET var det viktigste for oss...*ler*)

At de er nummerert er kjekt ja:o) Blir mye prøving og feiling om de ikke er nummererte. Farget teip går også greit:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de er nummerert er kjekt ja:o) Blir mye prøving og feiling om de ikke er nummererte. Farget teip går også greit:o)

Ja , nå skal det bli sving på sakene her skjønner du ! Den vågna vi har fra før er en gammel cabby nova (dvs SHABBY nova). Forteltet som vi har hører ikke til DEN vogna , og stengene hører ikke til DET teltet ,så det ser litt pekksnooodig ut kan man si. Ikke er det vanntett heller. Og kjøleskapet virker sånn ca to timer daglig.

Så gjett om det skal bli deilig å komme hjem med ny vogn på søndag !!!! *DIGGG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , nå skal det bli sving på sakene her skjønner du ! Den vågna vi har fra før er en gammel cabby nova (dvs SHABBY nova). Forteltet som vi har hører ikke til DEN vogna , og stengene hører ikke til DET teltet ,så det ser litt pekksnooodig ut kan man si. Ikke er det vanntett heller. Og kjøleskapet virker sånn ca to timer daglig.

Så gjett om det skal bli deilig å komme hjem med ny vogn på søndag !!!! *DIGGG*

Du er nå heldig som har vogn i det hele tatt:o) Men om forteltet ikke hører til og stengene ikke hører til teltet regner jeg med det ser litt merkelig ut ja.

Her er forøvrig drømmevogna mi:

http://www.lara.no/hobby/Galleriet/Excellent.htm

Langt opp og langt fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...