Gå til innhold

DOL er baksnakking rett i trynet - og det skal litt å tåle det gitt! :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    11

  • Melaisa

    6

  • Wulfi

    4

  • Solsikke

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Den var jo aaaabsolutt brukbar den ja , men en smuuule over min prisklasse. *ler*

Langt over min prisklasse også, men det er drømmen*s*

Så får vi se om vi får råd til campingvogn i det hele tatt-hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass sær at jeg synes det er ustyrtelig moro å bli baksnakka i RL. Løfter som regel ikke en finger for rette på ev usannheter eller feiloppfatninger, bare lener meg tilbake og observerer.

Kan bli riktig så morsomt, he he.

Flisa: Ja, altså, du skulle ikke ha et bilde av Sibylla? Har ikke sett henne ennå jeg, vettu. ;-)

*fniis* Fra jeg var 16 var jeg sammen med en lærer fra ungdomsskolen jeg nettopp hadde slutta ved, og du kan si det slik at det vel ikke var mange som IKKE hadde noe de skulle ha sagt i den sammenheng.. Selvfølgelig ikke rett til meg, men jeg fikk jo høre ett og annet allikevel (bl.a. fikk bestevenninna mi på den tida kjørt seg som informasjonssentral for utenforstående). Da var det en periode jeg vurderte å snu gullringen min med den glatte sida ut, begynne å gå med videre klær oventil osv - bare for å se hvilken effekt det hadde på mølla..

Det gode som kom ut av dette er at jeg, som deg, ikke akkurat ligger søvnløs om nettene og grubler på hva folk måtte tenke om meg.

Hardhuda hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

*fniis* Fra jeg var 16 var jeg sammen med en lærer fra ungdomsskolen jeg nettopp hadde slutta ved, og du kan si det slik at det vel ikke var mange som IKKE hadde noe de skulle ha sagt i den sammenheng.. Selvfølgelig ikke rett til meg, men jeg fikk jo høre ett og annet allikevel (bl.a. fikk bestevenninna mi på den tida kjørt seg som informasjonssentral for utenforstående). Da var det en periode jeg vurderte å snu gullringen min med den glatte sida ut, begynne å gå med videre klær oventil osv - bare for å se hvilken effekt det hadde på mølla..

Det gode som kom ut av dette er at jeg, som deg, ikke akkurat ligger søvnløs om nettene og grubler på hva folk måtte tenke om meg.

Hardhuda hilsen,

Har ingen problemer med å forestille meg den frenetiske kaklinga i DEN situasjonen, nei. *Ler*

Sover forøvrig også særdeles bra om natta. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

Ja, jeg merker at jeg har blitt mindre pinglete av å være her. :-)

Men så er det jo også ekstra hyggelig å høre noe positivt her også. Særlig fra de du veit snakker rett fra levra.

Men altså; grei sosial trening for pingler dette her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det jo sjeldent følger hvis man gnir noe inn..,men at noen blir revet med og skikkelig sint er jo moroa her inne syns jeg!!At folk viser engasjemang er bare posetivt!!

Ja, men jeg setter aller mest pris på de som har guts nok til å "la seg rive med" og samtidig bruker nicket sitt.

De har jeg sansen for.

Selv om de kanskje provoserer meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

Ja, jeg merker at jeg har blitt mindre pinglete av å være her. :-)

Men så er det jo også ekstra hyggelig å høre noe positivt her også. Særlig fra de du veit snakker rett fra levra.

Men altså; grei sosial trening for pingler dette her ;-)

Heisann, tilbake allerede? Jeg har masse jeg lurer på - msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Er ikke noe ærligere her enn jeg er i det virkelige liv. Om det tilsier at jeg er svært frisnakket i virkeligheten eller om jeg er direkte falsk på internett, det er jeg for sliten til å vurdere akkurat nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...