Gjest retvizan Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Har WXP hvis det har noen betydning. 0 Siter
Wulfi Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Du tar til høyre i første rundkjøring. Etter ca 3 km kommer du til et kryss , kjør rundt det blåe huset og fortsett på sør-vest. Etter lyskrysset passerer du en esso stasjon , og DER kan du laste ned. God tur ! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Du tar til høyre i første rundkjøring. Etter ca 3 km kommer du til et kryss , kjør rundt det blåe huset og fortsett på sør-vest. Etter lyskrysset passerer du en esso stasjon , og DER kan du laste ned. God tur ! Ditt nek! Og jeg som ble så glad da jeg trodde jeg hadde fått svar. :-/ *Snufs* 0 Siter
Wulfi Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Ditt nek! Og jeg som ble så glad da jeg trodde jeg hadde fått svar. :-/ *Snufs* He,he..... bare MÅTTE !!!! *ler seg ihjel* :-) Hva får vi til middag på fredag når vi kommer ? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 He,he..... bare MÅTTE !!!! *ler seg ihjel* :-) Hva får vi til middag på fredag når vi kommer ? Katt. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 *lol* Du er hjertelig velkommen du også, fru flis. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.