M Therese Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har i et par måneder kanskje lenger hatt vondt i det innerste leddet på lilletåen. Det har sakte men sikkert blitt værre. Det er vondt å gå, og det gjør vondt hvis noen kommer borti den. Jeg har ikke skadet meg, men det er en liten kul/utvekst på leddet. Hva kan dette være? Og bør jeg gå til lege med det? Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 M Therese. Jeg synes det er en god regel at når slike ting skjer med ledd, muskler osv.,så venter vi 2-3 uker. Uten at vi egentlig vet hva som er årsaken til det vonde, så forsvinner som oftest både hevelse og det vonde. Har det imdlertid vart i 2 mndr. så bør nok en lege se nærmere på dette. Den vanligste årsak til det du beskriver er en skade i sene eller bånd rundt leddet, men dette er altså en ting legen må vurdere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.