Gå til innhold

Jeg lager salver mot atopisk eksem...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sønnen min har atopisk eksem og den har hjulpet han. Utslettet ble liksom mildere og klødde ikke så mye. Nå er det helt borte, men om det kom av salven vet jeg ikke.

Om det hadde hjulpet, og jeg hadde et barn med atopisk eksem, hadde jeg vært villig til å betale, selv om jeg syntes det var dyrt.

Men jeg har ikke noe å sammenligne med, så jeg aner ikke.

Hva er kostnadene dine per krukke da?

Gjest Aina E

Om det hadde hjulpet, og jeg hadde et barn med atopisk eksem, hadde jeg vært villig til å betale, selv om jeg syntes det var dyrt.

Men jeg har ikke noe å sammenligne med, så jeg aner ikke.

Hva er kostnadene dine per krukke da?

Hm, det har jeg ikke regnet på enda. Jeg kjøper aloe vera planter og kamille, men dyrker ringblomster og det blir litt vanskelig regnestykke. Men jeg skal prøve. Aloe vera er jo forholdsvis dyrt, så...

Hm, det har jeg ikke regnet på enda. Jeg kjøper aloe vera planter og kamille, men dyrker ringblomster og det blir litt vanskelig regnestykke. Men jeg skal prøve. Aloe vera er jo forholdsvis dyrt, så...

Ja, og hvor mye tid du bruker, på selve produksjonen, og det som er utenom av ting som jeg sikkert ikke vet om... dyrke blomster og sånn.

Annonse

Syns jeg husker at vi kjøpte en salve som het Bodøsalven (elns) til ca 250 kroner, over nettet, det var 125 ml..Så kanskje 150?

Du bør profilere dem som "økologiske", de færreste liker å smøre seg inn med steroider og kortison hvis det finnes andre ting som kan hjelpe.

Gjest Aina E

Tja... Jeg er vant til å betale mellom 250 og 300 kr for salver mot psoriasis, men de er vel på mellom 100 og 150 ml, så kanskje 150 kr?

Hjelper den forresten mot psoriasis? Nå har jeg prøvd det meste .. Bodøsalve, salt Lake-salve pluss pluss...

Vet ikke om den hjelper mot psoriasis, men jeg kan jo si fra når jeg har neste "parti" ferdig, så kan du jo prøve...

• 7 måneder senere...

Jeg vil kjøpe en slik salve av deg om du fortsatt har den da

Ellers er jeg interesert i om noen har prøvd denne Bodøsalven og hvordan den funker. Har en datter som er rammet av Atopisk Eksem og nå er hun virkelig ille. Men jeg vet ikke hvor jeg finner ut noe om denne salven og tenkte jeg skulle søke på nettet for å se....

Er det noen som kan hjelpe eller...???

Gjest Aina E

Jeg vil kjøpe en slik salve av deg om du fortsatt har den da

Ellers er jeg interesert i om noen har prøvd denne Bodøsalven og hvordan den funker. Har en datter som er rammet av Atopisk Eksem og nå er hun virkelig ille. Men jeg vet ikke hvor jeg finner ut noe om denne salven og tenkte jeg skulle søke på nettet for å se....

Er det noen som kan hjelpe eller...???

Jeg lagde en drøss med krukker etter å ha skrevet dette innlegget som var høsten 2002.

Alle disse har jeg solgt, men jeg kommer nok til å lage nye til sommeren. Jeg får desverre ikke produsert så mye om vinteren, fordi ingrediensene dyrker jeg i hagen. Blomstene (ringblomstene) må være friske når det skal lages uttrekk, derfor er det heller ingen idè å tørke for å ha nok til vinterstid.

Men om du gir meg mailadressen din, kan jeg prøve å huske på å sende deg en beskjed når jeg har laget flere slike?

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...