Gjest sommergutten Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Etterpå skal jeg jammen meg kjøpe en kurv jordbær og ei flaske musserende hvitvin. Men siden jeg ikke har peil på vin, så trenger jeg tips! Hvilken billig "champagne" passer bra til jordbærspising? 0 Siter
Gjest Krøllalfi Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Hei! Hva med en flaske Toso Asti (Italiensk) til ca. 65,-? Passer bra til bær og veldig bra til jordbær! ) Drikkes godt avkjølt! 0 Siter
Gjest sommergutten Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Hei! Hva med en flaske Toso Asti (Italiensk) til ca. 65,-? Passer bra til bær og veldig bra til jordbær! ) Drikkes godt avkjølt! Toso Asti er faktisk en av få viner jeg kjenner! hehe. Men jeg tenkte ikke over den i farta. Liker den godt jeg, så da tror jeg at jeg allerede har bestemt meg. (Synes den smaker bedre enn mange av sine dyre Asti-konkurrenter! 0 Siter
flisa Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Så du er blitt litt romantisk i dag? Hva skyldes det? :-) Nysgjerrigpetra *s* 0 Siter
Scuba Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Asti Spumante (Martinis "champagne") den er kjempegod til jordbær og sjokolade. 0 Siter
Gjest sommergutten Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Asti Spumante (Martinis "champagne") den er kjempegod til jordbær og sjokolade. Finner ikke "Asti Spumante" når jeg søker i pollisten... 0 Siter
Scuba Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Finner ikke "Asti Spumante" når jeg søker i pollisten... Hei. Har alltid kalt den for det, men det er nok Asti Martini i pollisten. Varenr.915 0 Siter
Gjest Krøllalfi Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Toso Asti er faktisk en av få viner jeg kjenner! hehe. Men jeg tenkte ikke over den i farta. Liker den godt jeg, så da tror jeg at jeg allerede har bestemt meg. (Synes den smaker bedre enn mange av sine dyre Asti-konkurrenter! Helt enig! Og med jordbær til.......Mmmmmmm!!!!!! Kos deg!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.