Gå til innhold

Lite action her, finn på noe sprell da :o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Må jo ha litt tidsfordriv. Ehh kanskje like greit det ikke skjer så mye her. Har for mye å gjøre i RL *skuler bort på kleshaugen på sofan*

Jaja den drar ingen vei og jeg tar meg en røyk*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    30

  • Amiga

    12

  • molli

    9

  • mrxx

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest glimmer

Heh, høres ut som vi to har lik dag i dag :) Har masse husarbeid jeg burde komme i gang med, men sitter her og tar meg en røyk, tenker at arbeidet som venter neppe løper fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, høres ut som vi to har lik dag i dag :) Har masse husarbeid jeg burde komme i gang med, men sitter her og tar meg en røyk, tenker at arbeidet som venter neppe løper fra meg...

Det er jo en fattig trøst at husarbeidet ikke løper i fra oss da:o)

Bretter sammen klær her nede på kontoret så da får jeg sjekka dol innimellom også*s* Kjekt med adsl, nå er det bare å få klærne i skapet. Også har jeg litt igjen av kleshaugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

Det er jo en fattig trøst at husarbeidet ikke løper i fra oss da:o)

Bretter sammen klær her nede på kontoret så da får jeg sjekka dol innimellom også*s* Kjekt med adsl, nå er det bare å få klærne i skapet. Også har jeg litt igjen av kleshaugen.

Jeg skulle gjerne sett at husarbeidet løp fra meg, jeg da :)

Prøver sånn smått å finne jobber jeg kan søke på også (har en unnskyldning til å sitte ved dataen da, i alle fall :P), men det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett at husarbeidet løp fra meg, jeg da :)

Prøver sånn smått å finne jobber jeg kan søke på også (har en unnskyldning til å sitte ved dataen da, i alle fall :P), men det er lettere sagt enn gjort.

Bare en liten avstikker... Dere sier så lettvint: tar meg en røyk! Er det noe dere liker å meddele andre? Er det tøft?

Bare lurer... Hvis du kjeder deg Solsikke, så hva med å slutte og kjederøyke og heller finne på noe artig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Bare en liten avstikker... Dere sier så lettvint: tar meg en røyk! Er det noe dere liker å meddele andre? Er det tøft?

Bare lurer... Hvis du kjeder deg Solsikke, så hva med å slutte og kjederøyke og heller finne på noe artig??

"Tar meg en røyk"... Betyr at jeg slapper helt av og nyter at jeg tar det litt med ro i dag.

Røyking er vel ikke tøft, men det er da heller ikke noe å skjule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett at husarbeidet løp fra meg, jeg da :)

Prøver sånn smått å finne jobber jeg kan søke på også (har en unnskyldning til å sitte ved dataen da, i alle fall :P), men det er lettere sagt enn gjort.

Jeg er også på jobbsøkermarkedet. Har skrevet to søknader allerde, nå gjenstår det bare å sende dem:o)

Husarbeid som løper fra meg hadde vært kjekt ja:o) Skjønner ikke hvorfor ingen finner opp en dings som vasker, tørker, stryker, bretter sammen og legger i skapet av seg selv. Ååå det hadde bare vært såå kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Åsemor:o)Men gidder ikke bli hekta av mer enn det jeg er nå. Fullthus.com og dol er vel nok tidsfordriv tror du ikke? Må jo tross alt ta meg av huset inni mellom slagene*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da fått mail i dag, så ikke klag..*s*

Hei på deg:o)

Nå har også du mail*s* Og det er sant alt det som står i den, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo ta en titt på hjemmesiden min...*ondt glis*

Du er ikke den eneste som synes det er for kjedelig her for tia! :-)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Jeg er også på jobbsøkermarkedet. Har skrevet to søknader allerde, nå gjenstår det bare å sende dem:o)

Husarbeid som løper fra meg hadde vært kjekt ja:o) Skjønner ikke hvorfor ingen finner opp en dings som vasker, tørker, stryker, bretter sammen og legger i skapet av seg selv. Ååå det hadde bare vært såå kjekt.

Håper du får en av stillingene da :)

Jeg sa til kjæresten min, en dag jeg var frustrert: "Du tror tallerkenen din vandrer ut på kjøkkenet, vasker seg selv og plasserer seg pent på plass i skapet, du!" Han sa: "Hm... Ikke enda, men noe sånt skal jeg jammen finne opp". Mens han gjør det, så er det jeg som rydder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo ta en titt på hjemmesiden min...*ondt glis*

Du er ikke den eneste som synes det er for kjedelig her for tia! :-)

*knegg*

Ja få adressen da:o) Så skal jeg ta en titt*s*

Kjedelig her? Ja ekstremt:(

Leste at du var sykemeldt og kjedet deg. Er du frisk snart da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en av stillingene da :)

Jeg sa til kjæresten min, en dag jeg var frustrert: "Du tror tallerkenen din vandrer ut på kjøkkenet, vasker seg selv og plasserer seg pent på plass i skapet, du!" Han sa: "Hm... Ikke enda, men noe sånt skal jeg jammen finne opp". Mens han gjør det, så er det jeg som rydder :P

heheh etter hva jeg har forstått er det mannen som har funnet opp vaskemaskinen, oppvaskmaskinen og støvsugern. Hmm tro hvorfor?

Jeg vet i alle fall hvorfor det kom oppvaskmaskin inn i ett hjem jeg kjenner for en del år siden*s* Da var det fordi far plutselig måtte begynne å ta oppvasken:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...