Gå til innhold

Lite action her, finn på noe sprell da :o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

*pes* - holder på å kle av Molli i PhotoShop* :)

hehe gjør du? Du er jo pervers du, hehe... Nå har jeg fått bretta sammen alt av klær og fått dem i skapet, hengt ut to maskiner og satt på en til. Også har jeg pakket til eldstemann som skal ut å farte igjen*s*

Så litt har jeg da fått gjort innimellom all dolinga:o)

Du det bildet må jeg få se*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    30

  • Amiga

    12

  • molli

    9

  • mrxx

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hehehe kanskje jeg husker litt. Når jeg tenker meg nøye om*s*

Ja der kom det en liten innrømmelse, er helt sikker på at du husker mye mer enn du vil ut med:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der kom det en liten innrømmelse, er helt sikker på at du husker mye mer enn du vil ut med:-))

Kanskje du vil ha referat på mail da:o) hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du vil ha referat på mail da:o) hehehe.

Selvsagt vil jeg det, med mest mulig saftige detaljer:-))

"Venter i spenning".........:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt vil jeg det, med mest mulig saftige detaljer:-))

"Venter i spenning".........:-))

hehe vi får se:o) Kanskje i kveld*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp deg Voltaren gel/krem, den er veldig god! :-)

Voltaren krem eller gel? Hva er det for noe, og hvor får man tak i den?

Hva GJØR kremen liksom?:-) Er den bare smertestillende, eller gjør den noe med selve betennelsesproblemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

Nå får vi se hvem av deg og Lion som først legger ut nettobilder ;-)

Hm! DEN æren skal Lionn gladelig få først! :-)

Kler jeg meg netto, blir jeg straks hengt ut på nærmeste kålåker som fugleskremsel for en bonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig sønn du har molli.

Kan skjønne at du er stolt over han.

Thank you!

Alle mødre flommer vel over av stolthet over sine avkom, og det er noen ganger litt vanskelig å ikke overdrive!*he-he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pes* - holder på å kle av Molli i PhotoShop* :)

Det er du som har gjort bakgrunnen sort på det som allerede står der! :-) I virkeligheten sto jeg jo omgitt av gråhvite hotellvegger.

Så la nå bildet være i fred denne gangen, Flisa!*he-he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som har gjort bakgrunnen sort på det som allerede står der! :-) I virkeligheten sto jeg jo omgitt av gråhvite hotellvegger.

Så la nå bildet være i fred denne gangen, Flisa!*he-he*

Jada - jeg ble så redd da jeg så at du hadde DEN buske under - at jeg sletta hele greia! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voltaren krem eller gel? Hva er det for noe, og hvor får man tak i den?

Hva GJØR kremen liksom?:-) Er den bare smertestillende, eller gjør den noe med selve betennelsesproblemet?

Jeg har søkt og det virker som om de kun har tabletter i Norge. Det er smertestillende og betennelsdempende.

Det var dumt!

Du burde kjøpe med deg en tube eller to når du er i Madrid, der får du den ute resept på apoteket! Den heter Voltaren gel på spansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt og det virker som om de kun har tabletter i Norge. Det er smertestillende og betennelsdempende.

Det var dumt!

Du burde kjøpe med deg en tube eller to når du er i Madrid, der får du den ute resept på apoteket! Den heter Voltaren gel på spansk.

Så bra! Voltaren altså. Jeg har skrevet det ned.

Men om jeg kjøper den i Spania, går jeg ut fra at bruksanvisningen er på spansk. Kan du si noe om hvordan den brukes? Smører man den på f.eks. èn gang pr dag på de vonde stedene? Er det noen fare for "overdosering"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Voltaren altså. Jeg har skrevet det ned.

Men om jeg kjøper den i Spania, går jeg ut fra at bruksanvisningen er på spansk. Kan du si noe om hvordan den brukes? Smører man den på f.eks. èn gang pr dag på de vonde stedene? Er det noen fare for "overdosering"?

Så vidt jeg husker var det hver 6-8 time? Jeg har prøvd så mange merker, men det skal jeg skjekke opp på nettsiden deres! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Voltaren altså. Jeg har skrevet det ned.

Men om jeg kjøper den i Spania, går jeg ut fra at bruksanvisningen er på spansk. Kan du si noe om hvordan den brukes? Smører man den på f.eks. èn gang pr dag på de vonde stedene? Er det noen fare for "overdosering"?

Kopierer fra tyske sider:

Je nach Grösse der zu behandelnden schmerzhaften Stelle oder Fläche: 3-4x täglich eine Menge von 2-4g Voltaren Emulgel (1-2 Fingerbeeren voll) auftragen und leicht einreiben

Det var forresten en norsk lege her nede som anbefalte den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierer fra tyske sider:

Je nach Grösse der zu behandelnden schmerzhaften Stelle oder Fläche: 3-4x täglich eine Menge von 2-4g Voltaren Emulgel (1-2 Fingerbeeren voll) auftragen und leicht einreiben

Det var forresten en norsk lege her nede som anbefalte den! :-)

Herregud, min skoletysk er da gjennomrusten ! *svett*

La meg se....

"3-4x täglich eine Menge von 2-4g Voltaren Emulgel (1-2 Fingerbeeren voll) auftragen und leicht einreiben "

(Smertefulle steder skal behandles var jo logisk nok) Det skulle bety noe sånt som: "3-4 ganger daglig tas en mengde på ca 2-4 gram Voltaren Emulgel (tilsvarer 1-2 fingerbøll?) "auftragen" betyr vel "å dra ut"? og gnis lett inn.

Høres det riktig ut? Noe sånt.......??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, min skoletysk er da gjennomrusten ! *svett*

La meg se....

"3-4x täglich eine Menge von 2-4g Voltaren Emulgel (1-2 Fingerbeeren voll) auftragen und leicht einreiben "

(Smertefulle steder skal behandles var jo logisk nok) Det skulle bety noe sånt som: "3-4 ganger daglig tas en mengde på ca 2-4 gram Voltaren Emulgel (tilsvarer 1-2 fingerbøll?) "auftragen" betyr vel "å dra ut"? og gnis lett inn.

Høres det riktig ut? Noe sånt.......??

Jeg tror nå heller det heter klemmes ut, mer logisk selv om din oversettelse høres riktig ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...