Gå til innhold

Lite action her, finn på noe sprell da :o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Tja, du kan jo ta en titt på hjemmesiden min...*ondt glis*

Du er ikke den eneste som synes det er for kjedelig her for tia! :-)

*knegg*

Blir det liggende lenge denne gangen *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    30

  • Amiga

    12

  • molli

    9

  • mrxx

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest glimmer

heheh etter hva jeg har forstått er det mannen som har funnet opp vaskemaskinen, oppvaskmaskinen og støvsugern. Hmm tro hvorfor?

Jeg vet i alle fall hvorfor det kom oppvaskmaskin inn i ett hjem jeg kjenner for en del år siden*s* Da var det fordi far plutselig måtte begynne å ta oppvasken:o)

De er gode å ha da :) Uten oppvaskmaskin, vaskemasking og tørketrommel, så hadde jeg blitt gal for flere år siden... Men at de kun skal anskaffes om mannen må gjøre litt husarbeid, det er for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er gode å ha da :) Uten oppvaskmaskin, vaskemasking og tørketrommel, så hadde jeg blitt gal for flere år siden... Men at de kun skal anskaffes om mannen må gjøre litt husarbeid, det er for ille.

hehe, det er jo en god del år siden da. I oppvaskmaskinens barneår.

Tørketrommeln min gikk sund rett før sommern, trodde jeg skulle bli gal. Men med en fin og varm sommer så har det gått svært bra. Men må nok ut å kjøpe en nå når høsten starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:o)

Nå har også du mail*s* Og det er sant alt det som står i den, hehe.

Nåja, jeg vet fortsatt ikke om jeg skal tro på det, selv om du forsøker å overbevise meg om noe annet:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

hehe, det er jo en god del år siden da. I oppvaskmaskinens barneår.

Tørketrommeln min gikk sund rett før sommern, trodde jeg skulle bli gal. Men med en fin og varm sommer så har det gått svært bra. Men må nok ut å kjøpe en nå når høsten starter.

Har ikke tørketrommel her og nå sitter jeg utålmodig og venter på at klærne skal tørke... Ringte mamma, hun sa det ville ta nesten to dager, avhengig av hvor jeg hang de, så nå krever klesvask plutselig litt planlegging... Ikke min sterke side ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg vet fortsatt ikke om jeg skal tro på det, selv om du forsøker å overbevise meg om noe annet:-)))

hehehe, du får tro hva du vil da:o) Men jeg har som sagt en aggresiv diagnose av alzheimer og hvordan skal jeg huske noe som skjedde for så mange år siden:o)

Eller kanskje jeg har sellektiv hukommelse*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tørketrommel her og nå sitter jeg utålmodig og venter på at klærne skal tørke... Ringte mamma, hun sa det ville ta nesten to dager, avhengig av hvor jeg hang de, så nå krever klesvask plutselig litt planlegging... Ikke min sterke side ;)

To dager? Nei ikke så lang tid vel. I alle fall ikke om du henger dem inne. Er det litt varme i luften og ett lite drag av vind tørker de på en dag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja få adressen da:o) Så skal jeg ta en titt*s*

Kjedelig her? Ja ekstremt:(

Leste at du var sykemeldt og kjedet deg. Er du frisk snart da?

Http://www.doktoronline.no/homepage/molli

Jeg tror det er rett ! :-)

Jeg har senebetennelse i begge overarmer og rundt begge skulderbladene. Skikkelig. Men nå har jeg fått et par sprøyter og er mye bedre. Gleder meg til å jobbe igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Amiga, lagrer den i favoritter:o) Hørt noe fra Spenning ennå?

Han er i Sverige på handletur i dag, men han får nok pakken snart! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Http://www.doktoronline.no/homepage/molli

Jeg tror det er rett ! :-)

Jeg har senebetennelse i begge overarmer og rundt begge skulderbladene. Skikkelig. Men nå har jeg fått et par sprøyter og er mye bedre. Gleder meg til å jobbe igjen!

Hmm det samme som venninna mi da. Kortison sprøyter var det det du fikk? Hun fortalte at hun fikk de i albuen og måtte bedøves ganske kraftig før sprøyten kunne settes.

Ikke noe godt med senebetennelse:( Og kan ikke være så bra å sitte med pcn da heller*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

To dager? Nei ikke så lang tid vel. I alle fall ikke om du henger dem inne. Er det litt varme i luften og ett lite drag av vind tørker de på en dag:o)

Hm... Det hørtes bedre ut :) Men nå har du hengt til tørk i 12-13 timer og fremdeles er de ganske fuktige... Ja, ja... Kanskje like greit at enkelte ting fremdeles tar litt tid, i denne tidsalderen :)

Men jeg trenger rene klær nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i Sverige på handletur i dag, men han får nok pakken snart! *S*

Var ikke det på torsdag han skulle til Sverige? Tro hva han harry handler der da? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det samme som venninna mi da. Kortison sprøyter var det det du fikk? Hun fortalte at hun fikk de i albuen og måtte bedøves ganske kraftig før sprøyten kunne settes.

Ikke noe godt med senebetennelse:( Og kan ikke være så bra å sitte med pcn da heller*s*

Fikk hun i albuen? Legen min ville ikke sette noen i albuene, hun! Jeg har det der også. Men i skulderene fikk jeg. Legen min påsto at det var litt skummelt å sette i albuene, for muskler og sener kunne bli "grøtete" av kortisonen. Hva hun mente med det, er jeg ikke sikker på.

Og ja, jeg vet at jeg ikke burde sitte så mye ved PC'en? Men hva f...skal en stakkar finne på dagen lang da? :-) Dessuten tar jeg mye pauser, sitter ikke mer enn en time om gangen.

Jeg holder ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Det hørtes bedre ut :) Men nå har du hengt til tørk i 12-13 timer og fremdeles er de ganske fuktige... Ja, ja... Kanskje like greit at enkelte ting fremdeles tar litt tid, i denne tidsalderen :)

Men jeg trenger rene klær nå! :D

hehe må ha tørketrommel snart jeg også:o) Men vil ha kondenstrommel og det har jeg ikke råd til:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det på torsdag han skulle til Sverige? Tro hva han harry handler der da? :o)

Det _ER_ faktisk torsdag i dag! *s* Sikkert alt som er billigere enn i Norge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, du får tro hva du vil da:o) Men jeg har som sagt en aggresiv diagnose av alzheimer og hvordan skal jeg huske noe som skjedde for så mange år siden:o)

Eller kanskje jeg har sellektiv hukommelse*s*

Tror fortsatt ikke helt på deg, det er slike ting som enn bare husker, vet du. Jeg husker stort sett detaljer også jeg, så ikke kom å fortell at du ikke husker noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...