Gå til innhold

Til GRETE.....

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

HAr vært hos politiet, de anbefaler meg å anmelde.Saken er foreldet, men de mener det er fint å få han registrert. Han er en i familien min. Jeg har beskyttet familien for denne nyheten i 22 år.Jeg er et psykisk vrak nå, har mistet mange års arbeidsansinitet, har aldri klart å fullføre en skole,føler at livet mitt er slutt.Politiet snakket om at jeg skulle få en bistandsadvokat...Hva skal jeg med det ?Avhør....Jeg er ikke sterk nå, har ingen psykolog, det er 2 år å vente på det....Jeg vet ikke om jeg skal anmelde..Møtte HAN i dag, han later som ingenting, og jeg blir bare mer øddelagt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64889-til-grete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Du bør ta det positivt at politiet mener du skal anmelde ham! Det er ikke alle som blir møtt på den måten, for å si det sånn. Har du noen du stoler på som kan bli med og støtte deg når du skal forklare deg? Det har du krav på, og det kan gjøre det litt lettere for deg.

Bistandsadvokaten har en viktig rolle med å påse at alt blir gjort på riktig måte sett fra ditt ståsted. Jeg synes absolutt du skal be politiet foreslå en dyktig bistandsadvokat og ta et møte med vedkommende så snart som mulig.

Trolig vil du føle en enorm lettelse etter å ha anmeldt han. Det gjør noe med deg. Noe med rettferdighetssansen din. "Get even" som det heter på engelsk.

Glem ikke at det kan få store konsekvenser for gjerningsmannen, selv om saken din er foreldet. Hvem vet om det finnes flere inne i kottet ditt som han har ødelagt...?

Ikke la ham ødelegge deg mer. Nok er nok!

Vennlig hilsen Grete

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64889-til-grete/#findComment-290829
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...