Gå til innhold

Hva spiste onkelen din til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

13

• Luska

12

• avil

9

• nanna

5

Mest aktive i denne tråden

Ok, så du har bare en "basseluska-er-teit-og-skriver-teite-innlegg-så-jeg-må-la-henne-få-vite-at-jeg-syns-det-dag" i dag?

Hehe...

Du har åpenbart et uknuselig godt humør i dag. Jeg tror jeg setter meg litt her i nærheten av tråden din, og håper på at det er smittsomt.

;-)

Annonse

Nå har jeg akkurat ringt han for å finne ut av dette. Her er det iallefall grunn til bekymring. Han drakk en sixpack med Hansa og en halv banan.

Ja, bananer er oppskrytt. De er ikke så sunne som en tidligere skulle ha det til. Godt han bare spiste en halv banan.

Annonse

Dæven! Det har hun aldri nevt! Merkelig...Aldri får jeg vite noe - aldri! *hulk*

Hun er ikke klar over at jeg er Luska. Det vil si, hun skjønner det vel nå, om hun leser dette. Jeg har klart å lure henne ganske lenge. Har aldri røpet med et ord over tekoppene at jeg pleier å vanke på DOL.

Hun er ikke klar over at jeg er Luska. Det vil si, hun skjønner det vel nå, om hun leser dette. Jeg har klart å lure henne ganske lenge. Har aldri røpet med et ord over tekoppene at jeg pleier å vanke på DOL.

Er det deg altså? Du aner ikke hva jeg pleier å helle i teen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...