Gjest Ufivillig boksepute Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hvordan kan jeg finne ut om nesen er knekt ? Fikk meg en midt i ansiktet for ca 10 dager siden. Den er fortsatt vond og det kommer små knepp når jeg tar på den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg vet dette svaret sikkert både er overraskende og revolusjonerende, men du kan jo gå til legen med nesen din, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ufrivillig boksepute Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg vet dette svaret sikkert både er overraskende og revolusjonerende, men du kan jo gå til legen med nesen din, kanskje? Det var det jeg tenkte å unngå. Da skal de sikkert bare knekke den tilbake...;-) Om den er knekt gror den vel til ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fannster Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Det var det jeg tenkte å unngå. Da skal de sikkert bare knekke den tilbake...;-) Om den er knekt gror den vel til ? Du bør nok få sjekket nesen med tanke på indreblødninger osv...det er ikke alltid de trenger å gjøre noe heller...I verste fall må de operere og det er som oftest gjort med dagkirurgi...inn og ut samme dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.