lure... Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg er en 17 år gammel jente som tenker å bli vegetarianer. Jeg har hørt at kroppen bare får de viktige aminosyrene fra kjøtt. Fins det noe alternativer til kjøtt, så jeg kan få disse viktige stoffene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jubalong 70 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Er det ikke tofu mange vegetarianere spiser? Ellers er det mye proteiner i belgfrukter, linser, bønner osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 det går fint an å få i seg alt en trenger uten kjøtt. Jeg har vært vegetarianer i åtte år, og lider ikke av noen mangler. Soya inneholder masse proteine rog andre viktige stoffer og fåes i flere varianter (tofu er en av dem) og som jubalong sier..belgfrukter er også en god kilde til proteiner, samt nøtter og frø. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg var lykkelig da jeg her en dag fant vegetarretter på kolonialen. Det var burgere, snitzel og nuggets. Jeg har hittil bare prøvd burgerne, og de var kjempegode. kan virkelig anbefales. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.