Gjest mor til fler? Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 All bevegelse er trening og mosjon vet du, ikke bare det man gjør på helsestudio. ) Gikk ned 10 kilo i fjor og da jeg var som mest motivert pleide jeg å se for meg at det lå igjen en stripe av kalorier etter meg der jeg gikk. Ble en bra labyrint av innbildte kaloristriper på golvet etter endt arbeidsdag! ) Lykke til! He, he, den var ikke dum. Må jo si at det blir endel bevegelse i løpet av dagen med to små barn, men det kan selvfølgelig bli mye mer. Skal ut på tur med en nabo i kveld. Spanderer på meg barnevakt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 He, he, den var ikke dum. Må jo si at det blir endel bevegelse i løpet av dagen med to små barn, men det kan selvfølgelig bli mye mer. Skal ut på tur med en nabo i kveld. Spanderer på meg barnevakt! Og så kan du prøve å si til deg selv når du får lyst på sjokolade: "Nå var jeg så flink i går, jeg kan da ikke ødelegge den flotte innsatsen ved å proppe i meg sjokolade nå!" Det hjelper! ) Skryt av deg selv og si høyt at du er flink og stolt av deg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.