Gjest mor til fler? Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 All bevegelse er trening og mosjon vet du, ikke bare det man gjør på helsestudio. ) Gikk ned 10 kilo i fjor og da jeg var som mest motivert pleide jeg å se for meg at det lå igjen en stripe av kalorier etter meg der jeg gikk. Ble en bra labyrint av innbildte kaloristriper på golvet etter endt arbeidsdag! ) Lykke til! He, he, den var ikke dum. Må jo si at det blir endel bevegelse i løpet av dagen med to små barn, men det kan selvfølgelig bli mye mer. Skal ut på tur med en nabo i kveld. Spanderer på meg barnevakt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 He, he, den var ikke dum. Må jo si at det blir endel bevegelse i løpet av dagen med to små barn, men det kan selvfølgelig bli mye mer. Skal ut på tur med en nabo i kveld. Spanderer på meg barnevakt! Og så kan du prøve å si til deg selv når du får lyst på sjokolade: "Nå var jeg så flink i går, jeg kan da ikke ødelegge den flotte innsatsen ved å proppe i meg sjokolade nå!" Det hjelper! ) Skryt av deg selv og si høyt at du er flink og stolt av deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.