Gjest Xwoman Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Er det noen som trener på Xanadu i Bergen? Er det bra? Hvor mye betaler du? Har de styrketrening i sal der? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nysgjerrig1365380359 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det lurer jeg på òg.. Fint hvis noen kan gi meg et tips på hvor d er bra å trene i bergen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kamika20 Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Virker som om det er mange som er flyttet til Bergen. Var innom Xanadu i forgårs. Fikk kjempehyggelig hjelp og det virket veldig koslig der. Snakkes med hun som var i resepsjonen. Hun sa at her trener det egentlig folk i alle aldre , men de som er her er der for å trene , ikke for å "vise seg fram". Mye mer sosialt enn sats for eksempel. Hadde styrkeavdeling der med manualer og alle apparat jeg kan komme på . Trener omtrent bare styrke selv , så det var egentlig det jeg så på jeg også. Siden jeg er student koster det meg bare ca 250 i mnd. Ellers så var prisen 350. Tror jeg.. =) det inkluderer også step , aerobic og spinning pluss styrketimer. Det hadde også solarium og fine åpningstider. Oi , ble litt mye dette. Men jeg ville også blitt veldig glad dersom noen hadde noe å si om xanadu =) Takketakker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xwoman Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Virker som om det er mange som er flyttet til Bergen. Var innom Xanadu i forgårs. Fikk kjempehyggelig hjelp og det virket veldig koslig der. Snakkes med hun som var i resepsjonen. Hun sa at her trener det egentlig folk i alle aldre , men de som er her er der for å trene , ikke for å "vise seg fram". Mye mer sosialt enn sats for eksempel. Hadde styrkeavdeling der med manualer og alle apparat jeg kan komme på . Trener omtrent bare styrke selv , så det var egentlig det jeg så på jeg også. Siden jeg er student koster det meg bare ca 250 i mnd. Ellers så var prisen 350. Tror jeg.. =) det inkluderer også step , aerobic og spinning pluss styrketimer. Det hadde også solarium og fine åpningstider. Oi , ble litt mye dette. Men jeg ville også blitt veldig glad dersom noen hadde noe å si om xanadu =) Takketakker Jeg stakk innom der selv her hin dagen jeg også for å teste litt ut. Senteret var veldig bra. Det som var et lite minus var at det kun var mannfolk i styrkesalen. De fleste var fra et annet land, og de så på meg og andre jenter på en veldig ubehagelig måte, sånn opp og ned liksom...Men jeg overså det, så det gikk helt greit. Men det skulle vært litt flere kvinner i styrkesalen, for jeg følte meg ganske teit der gikk og sulla mellom alle mannfolka..Men der kom ei dame til etterhvert...Jeg var også på en mage-rumpe-lår time der. Det var veldig bra og veldig slitsomt...Jeg liker mest styrketrening, så det var vel ikke helt min greie kanskje...De har jo også styrketrening i sal, så jeg får heller prøve det neste gang. Men jeg syntes også at det var meget bra og rimelige priser. Tar meg kanskje en tur på vektertorget en dag, på treningsenteret der. Må teste ut hvor det er best vet du... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alven Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg stakk innom der selv her hin dagen jeg også for å teste litt ut. Senteret var veldig bra. Det som var et lite minus var at det kun var mannfolk i styrkesalen. De fleste var fra et annet land, og de så på meg og andre jenter på en veldig ubehagelig måte, sånn opp og ned liksom...Men jeg overså det, så det gikk helt greit. Men det skulle vært litt flere kvinner i styrkesalen, for jeg følte meg ganske teit der gikk og sulla mellom alle mannfolka..Men der kom ei dame til etterhvert...Jeg var også på en mage-rumpe-lår time der. Det var veldig bra og veldig slitsomt...Jeg liker mest styrketrening, så det var vel ikke helt min greie kanskje...De har jo også styrketrening i sal, så jeg får heller prøve det neste gang. Men jeg syntes også at det var meget bra og rimelige priser. Tar meg kanskje en tur på vektertorget en dag, på treningsenteret der. Må teste ut hvor det er best vet du... Har ikke vært på dette senteret, men generelt er det mer menn enn kvinner i styrketreningssaler. Sats er kanskje mer likestilt, men elendig ellers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashild Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hvis du skal trene i Solheimsviken så anbefaler jeg Kronstad treningssenter. Tipp-topp trenere og et supert miljø. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.