Gå til innhold

alltid lurt litt på... +protein...

evol

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om det er none som har prøvd disse apparatene som sender elektriske impulser i musklene... type TV-Shop.

Har disse noe for seg eller er det ikke verdt noe???

Lurer også litt på hva er den beste proteinen å ta til forskjellige mål...

Lurer på positive og negative erfaringer med proteiner...

Ta gjerne med navn og produsent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe negativt med proteiner. Men kan være penger i dass hvis kroppen ikke klarer å nyttegjøre seg av det...

Bruk et kjent merke og du får et greit protein. Smaken er som baken, så du må prøve deg frem. Husk også at prisen er VELDIG forskjellig, men kvaliteten på de kjente merkene som selges i norge er omtrent den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest alvejenta

Ikke noe negativt med proteiner. Men kan være penger i dass hvis kroppen ikke klarer å nyttegjøre seg av det...

Bruk et kjent merke og du får et greit protein. Smaken er som baken, så du må prøve deg frem. Husk også at prisen er VELDIG forskjellig, men kvaliteten på de kjente merkene som selges i norge er omtrent den samme.

Hei jeg har forsøkt sån strøm apparat. Både privat og på en klinikk. Det er jo klart de aparatene som er på klinikk funker bedre forde du har flere elektroder som festes og de blir plasert mer riktig.Men det kan du jo føle deg frem til selv også du merker jo når muskelen trekker seg sammen.

De som du får kjøpt på tv chopp er jo ikke så forskjellige så de burde nok funke de å. Men husk betgynn på svak strømm og jobb deg heller oppover etter hvert da du får en større tålerangse ettersom du blir vant til det.Det som jeg synes var dumt med den jeg hadde hjemme var at den gikk fort i stykker.Kan jo være det bare var jeg som var uheldig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...