Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er en god stund siden jeg har vært inne på dol. har vært inne og lest en del, men ikke skrevet noe. Har liksom ikke hatt overskudd til å skrive heller.

Nå har alt hopet seg opp for meg. Jeg føler meg ikke noe vel om dagen. Har ikke lyst til noe som helst. Kjæresten min har ferie nå, men han har ikke tid til å være sammen med meg, han har sønnen sin. Så jeg er lei meg for det, og at han ikke skjønner at jeg trenger han når jeg har det vondt sånn som nå. Hvis det gjelder noe som er bassert på barndommen min, så skal jeg fortelle det til noen som kan hjelpe meg.Det eneste jeg vil er jo å få omsorg og kjærlighet i fra kjæresten min.

Å få hjelp til å bearbeide ting som skjedde i barndommen er ikke enkelt, har holdt på i over to år nå. jeg vil komme meg videre med livet mitt, prøve å leve med de opplevelsene jeg har vært igjennom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65642-fortvillet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...