u100049543 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 i 2001 var jeg ute for et lite uhell,jeg fikk en betong kloss på rista på foten,året etter er det ingen forandring,foten er hovven-har vært på to rønkener men fortsatt vet ikke legene hva det kan være. Det kunne ikke hvises at noe var galt inni foten,ingen brudd eller noe. Det som er så rart er at jeg ikke har funksjon i 3 tær på foten. Noen som opplever det samme? Eller vet hva det kan være for noe?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Gå til en spessialist. Har en kamerat som for ett par dager siden plutselig fikk helt knall blå/rød høyrearm uten bevegelse i den. Gikk til 3 forskjellige leger hvor den første sa han hadde fått årebetennelse, den andre sa han hadde fått skulderbetennelse og den tredje sa noe kluss hadde skjedd med musklene hans(etter å ha slått opp i lexikon). Det endte til slutt på sykehuset.... Hva diagnosen ble der vet jeg ikke enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.