Apostrof Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg leser her i Dol at det finnes diett for personer med ADHD. Er det noen som vet noe om dette? Evt. har prøvd ut dietten og kan si noe om virkningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansso Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei. Jeg har selv de siste 3 årene brukt den såkalte zone dietten med godt resultat, både mentalt og fysisk (ikke slanking som er uinteressant for meg). I tillegg har jeg supplementert med omega 3 (2-4 teskjeer eskimo 3 pr dag) og chlorella. Jeg leste akurat en bok av Daniell G Amen, Healing ADD hvor han anbefaler zone dietten, som en av flere tiltak, for 5 av de 6 typene ADD han har identifisert. Denne typen kosthold er også beskrevet på norsk av Fendon Lindberg i boken naturlig slank. Hans 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Hei. Jeg har selv de siste 3 årene brukt den såkalte zone dietten med godt resultat, både mentalt og fysisk (ikke slanking som er uinteressant for meg). I tillegg har jeg supplementert med omega 3 (2-4 teskjeer eskimo 3 pr dag) og chlorella. Jeg leste akurat en bok av Daniell G Amen, Healing ADD hvor han anbefaler zone dietten, som en av flere tiltak, for 5 av de 6 typene ADD han har identifisert. Denne typen kosthold er også beskrevet på norsk av Fendon Lindberg i boken naturlig slank. Hans Takk for utfyllende svar på innleggene mine. Nå har jeg bestilt bøkene på bokkilden.no så er det bare å krysse fingrene å håpe på at zone dietten fungerer like bra her som hos deg. Det kan ikke bli verre i allefall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.