Gå til innhold

Angelina trenger hjelp!!


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    27

  • conan

    12

  • Åsemor

    7

  • rufsetufsa

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

...siden dama heller litt begge veier så iler jeg med!

Nå er jeg i utgangspunktet ganske streight...,men for Angelina tror jeg jeg godt kan gjøre et unntak....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...siden dama heller litt begge veier så iler jeg med!

Nå er jeg i utgangspunktet ganske streight...,men for Angelina tror jeg jeg godt kan gjøre et unntak....;-)

We'll have som serious fun!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi tre som allerede har meldt oss på her kommer til å konkurrere kraftig om denne dama.

Skal vi kline til med en felles flybillet? Kanskje vi får rabatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi tre som allerede har meldt oss på her kommer til å konkurrere kraftig om denne dama.

Skal vi kline til med en felles flybillet? Kanskje vi får rabatt...

Som MsSophie sier så heller dama litt begge veier. Har du bestemt deg for hvilket kjønn du representerer? Det er greit å vite om jeg blir det eneste mannfolket eller ikke...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

...siden dama heller litt begge veier så iler jeg med!

Nå er jeg i utgangspunktet ganske streight...,men for Angelina tror jeg jeg godt kan gjøre et unntak....;-)

Hvis hun heller begge veier skal søren meg jeg bli med og! : ) Vi kan dele.. Jeg først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som MsSophie sier så heller dama litt begge veier. Har du bestemt deg for hvilket kjønn du representerer? Det er greit å vite om jeg blir det eneste mannfolket eller ikke...

;-)

Jeg tror jeg representerer gutta i dag, så jeg går som en gutt!

Men nå er MsSophie også en gunstig dame, så vi kan jo bruke henne som en slags trøstepremie?

Da blir ikke veien hjem så lang for den av oss som ikke får frøken Jolie..

Jeg tror forresten jeg ryker, i og med at Angelina ser ut til å gå for dere litt eldre menn :)

Det er for øvrig mulig jeg kommer litt på vei dersom jeg forteller henne at vi jo har møtt hverandre i en og annen drøm tidligere, eventuelt oversetter oralsexinnlegget mitt til engelsk og tar det med som et slags vedlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun heller begge veier skal søren meg jeg bli med og! : ) Vi kan dele.. Jeg først!

Dette ser ut til å kunne utvikle seg til en skikkelig orgie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg representerer gutta i dag, så jeg går som en gutt!

Men nå er MsSophie også en gunstig dame, så vi kan jo bruke henne som en slags trøstepremie?

Da blir ikke veien hjem så lang for den av oss som ikke får frøken Jolie..

Jeg tror forresten jeg ryker, i og med at Angelina ser ut til å gå for dere litt eldre menn :)

Det er for øvrig mulig jeg kommer litt på vei dersom jeg forteller henne at vi jo har møtt hverandre i en og annen drøm tidligere, eventuelt oversetter oralsexinnlegget mitt til engelsk og tar det med som et slags vedlegg..

Hmmm...

*ser syner om MsSophie og SDD i samme seng*

hehe...

Ikke pent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

*ser syner om MsSophie og SDD i samme seng*

hehe...

Ikke pent!!

Hvis du lukker øynene og joiner i samme seng så tenker jeg nok tanken er noe mer pirrende, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lukker øynene og joiner i samme seng så tenker jeg nok tanken er noe mer pirrende, ja :)

Nei vettu hva...

Skulle jeg ha vært med på en trekant med ei jente til skulle det iallefall ikke vært noen kjentfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg representerer gutta i dag, så jeg går som en gutt!

Men nå er MsSophie også en gunstig dame, så vi kan jo bruke henne som en slags trøstepremie?

Da blir ikke veien hjem så lang for den av oss som ikke får frøken Jolie..

Jeg tror forresten jeg ryker, i og med at Angelina ser ut til å gå for dere litt eldre menn :)

Det er for øvrig mulig jeg kommer litt på vei dersom jeg forteller henne at vi jo har møtt hverandre i en og annen drøm tidligere, eventuelt oversetter oralsexinnlegget mitt til engelsk og tar det med som et slags vedlegg..

Det er bra at du endelig har fått ordnet opp i kjønnsidentiteten din. Da blir vi nemlig 1 gutt, 1 mann og 3 damer i en skikkelig mølje, siden Pricilla også vil med. Men, ikke glem at jeg har fus på Angie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vettu hva...

Skulle jeg ha vært med på en trekant med ei jente til skulle det iallefall ikke vært noen kjentfolk!

Hvis Angelina også er i denne senga, skal jeg kunne klare det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

We'll have som serious fun!!!

Er jeg for sen til å melde seg på??Jeg å vil ha gruppe.............................Rabbat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vettu hva...

Skulle jeg ha vært med på en trekant med ei jente til skulle det iallefall ikke vært noen kjentfolk!

Åja... og så jeg som trodde at det var jeg som var problemet i settingen...

Men jeg er enig med deg og jeg ville heller ikke gjort sånt med kjentfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du endelig har fått ordnet opp i kjønnsidentiteten din. Da blir vi nemlig 1 gutt, 1 mann og 3 damer i en skikkelig mølje, siden Pricilla også vil med. Men, ikke glem at jeg har fus på Angie!!

Men hvis "taperen" får både Ms og Pricilla, så blir kanskje ikke nedturen så stor likevel...

Vi får bare satse på at Jolie ikke kliner til med begge jentene og lar oss ta flyet hjem alene...

Da mistenker jeg plutselig at ikke trøstepremien blir fullt så hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis "taperen" får både Ms og Pricilla, så blir kanskje ikke nedturen så stor likevel...

Vi får bare satse på at Jolie ikke kliner til med begge jentene og lar oss ta flyet hjem alene...

Da mistenker jeg plutselig at ikke trøstepremien blir fullt så hyggelig :)

Jeg er helt overbevist om at Angie kommer til å slite oss alle ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja... og så jeg som trodde at det var jeg som var problemet i settingen...

Men jeg er enig med deg og jeg ville heller ikke gjort sånt med kjentfolk!

Sånn stort sett er hele settingen helt uaktuell for meg! Klarer meg fint med han jeg har :P Mer enn nok med en person av gangen.

Dessuten hadde du fått store problemer, menn kan som kjent ikke konsentrere seg om to ting på en gang... Og iallefall ikke om det var MsSophie og meg på en gang. Er overbevist om at både hun og jeg også er mer enn nok en av gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg for sen til å melde seg på??Jeg å vil ha gruppe.............................Rabbat!!!

Det er alltid plass til en til som bruker Sterilan. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...