Gå til innhold

Angelina trenger hjelp!!


conan

Anbefalte innlegg

Da må du finne deg i å bytte blod med henne, ikke bare de andre kroppsveskene.

Jeg har allerede en termos full. Tror du vireklig jeg hadde tenkt å reise uforberedt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    27

  • conan

    12

  • Åsemor

    7

  • rufsetufsa

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Tør ikke fra jobb. Jeg veit hva andre kan finne ut :P

Hvis jeg får internett hjemme, blir det nok andre boller ja!

Åja, jeg trodde det var jeg som skremte livet av deg den gangen vi møttes, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville selvfølgelig kost meg uansett, men jeg synes ikke at man skal glemme at jeg "så" denne muligheten til Angie først, og dermed er fus med henne.

Skal jeg være helt ærlig så jeg jeg egentlig f... i hvem som er først og sist her, så lenge jeg får meg et nummer med dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hehehe....ro-ro-ro...., men du...det går kjappere men en 1 HK påhengsmotor....;-)

Jeg synes jeg er ganske dyktig, jeg :)

Uansett.. vi snakker om frøken Jolie her, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg trodde det var jeg som skremte livet av deg den gangen vi møttes, jeg :)

Hehe... Det har vel litt innvirkning det også, at jeg igrunnen har lyst til å komme på et stortreff en gang, og har ikke lyst til å se folk som jeg har diskutert analsex med i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg være helt ærlig så jeg jeg egentlig f... i hvem som er først og sist her, så lenge jeg får meg et nummer med dama!

Du taler av mangel på erfaring. Det er ikke mye moro igjen etter at jeg er ferdig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det har vel litt innvirkning det også, at jeg igrunnen har lyst til å komme på et stortreff en gang, og har ikke lyst til å se folk som jeg har diskutert analsex med i øynene.

Samme her, derfor har jeg roet meg betraktlig ned på sexforumet.

Jeg tenkte faktisk det samme som deg en gang i tiden, men ett eller annet skjedde... en sperre eller noe sånt...

Det burde arrangeres et DOL-treff etterhvert, med dolere!

Det hadde vært artig for man møter skjelden folka bak nickene her, da doltreffene nå om dagen vel egentlig kan kalles ranglertreff, og ingen, eller svært få av dem, skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du taler av mangel på erfaring. Det er ikke mye moro igjen etter at jeg er ferdig....

Velvel... da har jeg i det minste Pricilla, Ms og Carlina, så får heller dere være tilskuere og så kåt som Angelina da mest sannsynlig vil bli, så joiner hun nok inn!

Hun kan trossalt ikke være vandt til noe skikkelig greier med en fyr som heter noe så utrolig som Billy Bob, så hun griper nok enhver sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg er ganske dyktig, jeg :)

Uansett.. vi snakker om frøken Jolie her, altså :)

Siden jeg er i det rause hjørnet i dag (det er jo fredag)....så får jeg la den passere med et :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er i det rause hjørnet i dag (det er jo fredag)....så får jeg la den passere med et :-)

Og for en slik god gjerning kan du unne deg noen iskalde øl i det fine været, og ta byen med storm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, derfor har jeg roet meg betraktlig ned på sexforumet.

Jeg tenkte faktisk det samme som deg en gang i tiden, men ett eller annet skjedde... en sperre eller noe sånt...

Det burde arrangeres et DOL-treff etterhvert, med dolere!

Det hadde vært artig for man møter skjelden folka bak nickene her, da doltreffene nå om dagen vel egentlig kan kalles ranglertreff, og ingen, eller svært få av dem, skriver her.

"Det burde arrangeres et DOL-treff etterhvert, med dolere!"

Hmmm. Et doltreff for dolere. Hva er det egentlig som pleier å komme på disse treffene? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det burde arrangeres et DOL-treff etterhvert, med dolere!"

Hmmm. Et doltreff for dolere. Hva er det egentlig som pleier å komme på disse treffene? ;-)

Hehe, jeg ser at det så dumt ut, men etter at dol-chatten ble nedlagt for halvannet år siden så kom det en chat som kalles ranglere.

Denne var beregnet for dolere, men mange av de som er der kan vel ikke sies å være dolere, men ranglere.

De er på treffet og du finner dem sjelden her på dol.

Bor du i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg ser at det så dumt ut, men etter at dol-chatten ble nedlagt for halvannet år siden så kom det en chat som kalles ranglere.

Denne var beregnet for dolere, men mange av de som er der kan vel ikke sies å være dolere, men ranglere.

De er på treffet og du finner dem sjelden her på dol.

Bor du i Oslo?

Nei.

Hvordan det?

Hadde du tenkt å invitere meg ut?

*ler av selvsikkerheten min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Hvordan det?

Hadde du tenkt å invitere meg ut?

*ler av selvsikkerheten min*

Innbilske jente :)

Jeg hadde ikke tenkt til å gjøre det her og nå, nei, men jeg tenkte sånn for framtidige dol-treff, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbilske jente :)

Jeg hadde ikke tenkt til å gjøre det her og nå, nei, men jeg tenkte sånn for framtidige dol-treff, osv :)

*Tusler skuffet hjem etter ydmykelsen, for å gjemme seg under dyna*

Men jeg bor nært nok til at det går bra.

Du tør altså ikke ta sjanser, så du vil se meg på dol-treff først.

Er du redd for at jeg skal ta deg med inn i et smug og voldta deg, før jeg banker deg og stikker av med pengene dine?

*Hevner ydmykelsen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tusler skuffet hjem etter ydmykelsen, for å gjemme seg under dyna*

Men jeg bor nært nok til at det går bra.

Du tør altså ikke ta sjanser, så du vil se meg på dol-treff først.

Er du redd for at jeg skal ta deg med inn i et smug og voldta deg, før jeg banker deg og stikker av med pengene dine?

*Hevner ydmykelsen*

"Er du redd for at jeg skal ta deg med inn i et smug og voldta deg, før jeg banker deg og stikker av med pengene dine?"

Neida, det er jo ikke nødvendigvis et så ille scenario :)

Jeg tør å møte folk, jeg, men jeg liker å kjenne dem litt bedre først. Eneste jeg vet om deg er at du liker jævla stor pikk og at du er flau over at du tenner på piercingen min :)

Er det lov til å spørre om hvilken side av hovedstaden du bor på? Øst, vest, nord, sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du redd for at jeg skal ta deg med inn i et smug og voldta deg, før jeg banker deg og stikker av med pengene dine?"

Neida, det er jo ikke nødvendigvis et så ille scenario :)

Jeg tør å møte folk, jeg, men jeg liker å kjenne dem litt bedre først. Eneste jeg vet om deg er at du liker jævla stor pikk og at du er flau over at du tenner på piercingen min :)

Er det lov til å spørre om hvilken side av hovedstaden du bor på? Øst, vest, nord, sør?

Faen, så masete du var i dag, da. *Paranoiaen brer seg*

Send meg et bilde av deg, så jeg vet at jeg ikke kjenner deg, så skal jeg fortelle ALT.

*smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, så masete du var i dag, da. *Paranoiaen brer seg*

Send meg et bilde av deg, så jeg vet at jeg ikke kjenner deg, så skal jeg fortelle ALT.

*smiler*

Hehe, det der går jo begge veier, men sannsynligheten for at vi kjenner hverandre er vel like stor som at jeg blir lottomillionær til helgen :)

Men si i hvilken retning du bor, det kan jo ikke være farlig sånn i forhold til at du ikke har sagt annet om deg selv her enn at du er 26 år gammel og kvinne :)

Jeg bor mellom Drammen og Oslo, om det er noen trøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der går jo begge veier, men sannsynligheten for at vi kjenner hverandre er vel like stor som at jeg blir lottomillionær til helgen :)

Men si i hvilken retning du bor, det kan jo ikke være farlig sånn i forhold til at du ikke har sagt annet om deg selv her enn at du er 26 år gammel og kvinne :)

Jeg bor mellom Drammen og Oslo, om det er noen trøst :)

Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...