Gå til innhold

Angelina trenger hjelp!!


conan

Anbefalte innlegg

Sånn stort sett er hele settingen helt uaktuell for meg! Klarer meg fint med han jeg har :P Mer enn nok med en person av gangen.

Dessuten hadde du fått store problemer, menn kan som kjent ikke konsentrere seg om to ting på en gang... Og iallefall ikke om det var MsSophie og meg på en gang. Er overbevist om at både hun og jeg også er mer enn nok en av gangen :)

Hehe, jeg har også tenkt den tanken om at dersom jeg engang havner i en trekantsituasjon med deg og Sophie, så blir det ikke lett å ta seg av begge to på en gang...

Men jeg forventer jo at jentene i en sånn situasjon bidrar med sitt de også - også i forhold til hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    27

  • conan

    12

  • Åsemor

    7

  • rufsetufsa

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hvis Angelina også er i denne senga, skal jeg kunne klare det :P

Det var fælt og dere jenter sikla på frøken Jolie...

Skaplesber hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haa dere har ikke møtt meg!!!

Jo flere jenter jo bedre, og jeg tror jeg snakker for både meg og Conan når jeg sier at du er hjertlig velkommen du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det var fælt og dere jenter sikla på frøken Jolie...

Skaplesber hele gjengen!

Pssstt hvem sier vi sikler på henne??Ikke jeg...syns bare den gruppe saken virket lokkende.....var det rabbat det het??=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Jo flere jenter jo bedre, og jeg tror jeg snakker for både meg og Conan når jeg sier at du er hjertlig velkommen du også! :)

Takker og bukker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fælt og dere jenter sikla på frøken Jolie...

Skaplesber hele gjengen!

Ja.

Tilogmed kjæresten min tror at jeg er lesbisk.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun heller begge veier skal søren meg jeg bli med og! : ) Vi kan dele.. Jeg først!

Ikke faen....jeg var først ut, jeg forsyner meg først. Du får ta eventuelt left-overs ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Tilogmed kjæresten min tror at jeg er lesbisk.

...

Hmmm og han burde vite...

Jeg har jo møtt deg, men har ikke dannet noe inntrykk, sånn egentlig.

Annet at du på daværende tidspunkt var veldig sexfiksert på dol, men du har så vidt jeg har sett jekket deg ned en smule! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg representerer gutta i dag, så jeg går som en gutt!

Men nå er MsSophie også en gunstig dame, så vi kan jo bruke henne som en slags trøstepremie?

Da blir ikke veien hjem så lang for den av oss som ikke får frøken Jolie..

Jeg tror forresten jeg ryker, i og med at Angelina ser ut til å gå for dere litt eldre menn :)

Det er for øvrig mulig jeg kommer litt på vei dersom jeg forteller henne at vi jo har møtt hverandre i en og annen drøm tidligere, eventuelt oversetter oralsexinnlegget mitt til engelsk og tar det med som et slags vedlegg..

Trøstepremie.....??!!??

.....særlig :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøstepremie.....??!!??

.....særlig :-/

Jeg skrev som du så at du var en glimrende trøstepremie, og man kan nesten si at jeg indirekte skrev at jeg håpet at Conan ville ville! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke faen....jeg var først ut, jeg forsyner meg først. Du får ta eventuelt left-overs ;-)

Så lenge jeg og Conan får se på at dere forsyner dere, så skal ihvertfall ikke jeg stå i veien for at dere kan være først ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm og han burde vite...

Jeg har jo møtt deg, men har ikke dannet noe inntrykk, sånn egentlig.

Annet at du på daværende tidspunkt var veldig sexfiksert på dol, men du har så vidt jeg har sett jekket deg ned en smule! :)

Tør ikke fra jobb. Jeg veit hva andre kan finne ut :P

Hvis jeg får internett hjemme, blir det nok andre boller ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev som du så at du var en glimrende trøstepremie, og man kan nesten si at jeg indirekte skrev at jeg håpet at Conan ville ville! :)

Jeg ville selvfølgelig kost meg uansett, men jeg synes ikke at man skal glemme at jeg "så" denne muligheten til Angie først, og dermed er fus med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev som du så at du var en glimrende trøstepremie, og man kan nesten si at jeg indirekte skrev at jeg håpet at Conan ville ville! :)

....hehehe....ro-ro-ro...., men du...det går kjappere men en 1 HK påhengsmotor....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg og Conan får se på at dere forsyner dere, så skal ihvertfall ikke jeg stå i veien for at dere kan være først ut :)

Støtter den. Deretter kan vi omvende hele gjengen til Pikkens Venner.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...