Gå til innhold

Boikott Nestlè!!!!!


Spirea

Anbefalte innlegg

mmmmm....

Men man kunne jo tenke seg at resten av konsernet kunne følge etter avdeling Norge dersom de ser at her fungerer det bra...?

Hvorfor skal de anstrenge seg for å følge koder, dersom de i de landene som faktisk er lovlydige møter massiv boikott?

Overskuddet går jo ikke i lommen til norske eiere. Derfor er det meningsfullt å boikotte Nestlé også i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nanna

    10

  • Spirea

    6

  • Melaisa

    5

  • Amiga

    4

Mest aktive i denne tråden

Overskuddet går jo ikke i lommen til norske eiere. Derfor er det meningsfullt å boikotte Nestlé også i Norge.

Er målet ditt å slå dem konkurs, eller å få dem til å følge gjeldene rettningslinjer?

Og hva har du størst mulighet til å lykkes med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke å lese alt, men gi ungen pupp og vanlig mosa mat. Dem som ikke kan det får bare lide med og lese dritt og fundere på om alt er like bra.

Slite med helsa - bekymringer skaper problemer. Vi lever nå, ikke ta alle problemer på forskudd.

Lev normalt, noe annet er ikke mulig uansett.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er målet ditt å slå dem konkurs, eller å få dem til å følge gjeldene rettningslinjer?

Og hva har du størst mulighet til å lykkes med?

Det blir hipp som happ. Jeg gir iallefall mitt lille bidrag på dne måten jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke å lese alt, men gi ungen pupp og vanlig mosa mat. Dem som ikke kan det får bare lide med og lese dritt og fundere på om alt er like bra.

Slite med helsa - bekymringer skaper problemer. Vi lever nå, ikke ta alle problemer på forskudd.

Lev normalt, noe annet er ikke mulig uansett.......

Jeg tror du gikk glipp av noe vesentlig, shandy. Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å boikotte Nestlé, men jeg bruker minimalt med produkter derfra.

Og ingen produkter for barn.

Dersom du roter litt rundt i andre store konsern, så finner du nok litt av hvert der også.

Ellers så har jeg ikke helt sansen for slike artikler som slenger ut påstander som involverte ikke får uttale seg om.

Jeg tror Nestlè har hatt rikelig med tid til å uttale seg, og hvis påstandene ikke stemmer, er jeg sikker på at et konsern av Nestlès kaliber har vett på og råd til å forsvare seg og neppe ville avfinne seg med negativ markedsføring uten kamp.

Jeg kan ikke se noen som helst grunn til å la være å aksjonere mot et selskap fordi det kanskje finnes andre som heller ikke lever etter boka. Da blir jo ingenting gjort......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du gikk glipp av noe vesentlig, shandy. Prøv igjen.

Nå kødderdu vel? Bør jeg lese hele innleggene før jeg uttaler meg bombastisk om noe !!!????!!!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Nestlè har hatt rikelig med tid til å uttale seg, og hvis påstandene ikke stemmer, er jeg sikker på at et konsern av Nestlès kaliber har vett på og råd til å forsvare seg og neppe ville avfinne seg med negativ markedsføring uten kamp.

Jeg kan ikke se noen som helst grunn til å la være å aksjonere mot et selskap fordi det kanskje finnes andre som heller ikke lever etter boka. Da blir jo ingenting gjort......

Det er typen artikler jeg ikke liker. For Nestlé er vel ikke den artikkelne verre enn et halvhjertet knottstikk under fotsålen.

Det er mye snusk rundtom i verden, og våre ulike preferanser gjør at vi reagerer sterkere på noe enn noe annet.

Vi må altså respektere at noen bruker energien sin på å boikotte Nike og Adidas, eller kanskje McDonalds, H&M, Libero, Ikea eller andre "snuskete" bedrifter, og finner dette viktigere enn å boikotte alle Nestlés produkter.

Mens andre igjen ikke ønsker å boikotte noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...