Gjest ikke undertegnet Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Vet om ei venninne som går på tabletter da hun har lav forbrenninng. Disse tablettene øker hennes forbrenning. Jeg lurer på om det finnes stoffer/mat som en for kjøpt får å øke forbrenningen. Jeg har lagt på meg og sliter for å komme ned i vekt. Vet at en må trene og spise sunt. Men virker lettere å få i seg de stoffene som øker forbrenningen. Isåfall- kan det ta skade på kroppen ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hun lider av hypothyreose. Spiser du, som ikke har noe i veien med stoffskiftet, hennes medisiner vil du bli hyperthyreot. Det er IKKE bra! Du risikerer å bli nervøs og urolig, gråte lett og skjelve, få hjertebank og hurtig puls for å nevne noe. Man føler seg oftest trett og varm også. Om du vil slanke deg bør du legge om kostholdet og trene mer, det er det tryggeste! Ikke risiker å skade deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det er garantert skadelig for deg å ta disse medisinene, som Nemesis også skriver. Om man har en livsstil som gjør at man sakte men sikkert går opp i vekt (og man ikke trives med det, vel og merke)er det nok ingen utvei enn å endre på den livsstilen som har ført deg dit. Det er ingen kortvarig kur som kan gjøre deg slankere og sørge for at du blir der -går du tilbake til gamle vaner vil du gå opp igjen. Så enkelt er det! Da må man finne ut om man orker en omveltning i livet. Jeg har sagt det før og sier det igjen -det beste er kanskje å ta det skritt for skritt. Gjøre en forandring pr. uke f.eks. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.