Gå til innhold

I følge staten er vi uten fri vilje


Zirine

Anbefalte innlegg

Dersom jeg har forstått deg riktig, så sier du det er greit med hastighetsgrenser etc, men at det ikke er riktig å sikre syklene slik at du ikke kan overskride disse med over 100%?

I så fall får vi virkelig håpe at den landeveien er så øde som du vil ha det til.

Jepp, det er rimelig på kornet.

Jeg er selv mc-freak, og jeg skal ikke nekte på at jeg opptil flere ganger har kjørt mer enn fort nok til å bli sittende ganske lenge bar lås og slå. Men, jeg har alltid gjort det til et poeng å gjøre slikt så lenge jeg er alene - ikke bare på sykkelen (selfølgelig), men også på strekninger der det er fritt for traffikk og folk/dyr. Kynisk i forhold til meg selv, og indirekte i forhold til enkelte andre, men det får jeg ta med i beregningen.

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    9

  • Zirine

    8

  • Lionn

    5

  • musikeren

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg har litt sansen for RV, og jeg så gjerne at de hadde beholdt det ene mandatet på tinget som de mostet. Men en kandidat til et ledende parti på tinget er de definitivt ikke. Men en korridorrotte har helt klart sin funksjon.

"................."

Ja, et par mandater hadde nok ikke skadet, men derimot skapt mer likevekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snakker du om de andre suppegjøkene, ikke sant? Hæ?

Jojo, noen av oss har heldigvis fremdeles evne til å tenke sjølstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det der en plutselig og bra endring? Det ville jeg kalt det om jeg hadde vurdert å konvertere fra FrP til Rv. Fra Sv til Rv er da ikke mer enn du burde tåle.

brå

Jeg tenkte ellers på det at du svarte seriøst. Den kom litt brått på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brå

Jeg tenkte ellers på det at du svarte seriøst. Den kom litt brått på.

Jeg vet at det skulle være brå, men jeg har kanskje dysleksi, ellers var jeg muligens full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...