Gå til innhold

meldinger


butte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Mener du melding på mail når du har fått et svar?

Da kan du være blant de av våre brukere som har ugyldig mailadresse. Om du har hotmail, så er det av og til trøbbel med å sende mail til slike adresser. Mailer som ikke kan leveres fordi det er noe galt med adressen, kommer i retur til meg.

Hvis dette er problemet ditt, send meg en mail med brukernavnet ditt og den mailadressen du registrerte deg med, så skal jeg se på det.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskensjalusi?

Det er verken søskensjalusi eller snakk om fatstid, det var bare så rart at han hadde 9 meldiger flere enn meg.........om det kan vere noe med min data , sikkert for det er jo alt som er galt likevel, men nå har jeg sputr webmaster pr. mail så får vi se eller høre........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...