carma Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 Det er godt å høre at du er stand in for meg som ikke kan drikke i dag Jeg er alltid tilgjengelig for sånn type stand-in vettu 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 vet du va jag ska, ja skal til Södermann og hjelpa han oghjelpa han, alt hva jag kan! :-) ....kan ALT om det der jeg! :-) 0 Siter
nolte Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 vet du va jag ska, ja skal til Södermann og hjelpa han oghjelpa han, alt hva jag kan! :-) ....kan ALT om det der jeg! :-) Du kom på tredjeplass, laban vant, jeg tok sølv... ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Du kom på tredjeplass, laban vant, jeg tok sølv... ;-) ...hehe - går bare inn på "Se tråd" - når jeg er alene, så jeg så ikke alle svarene....altformye DOL-logo når man trykker på "Se tråd" :-) 0 Siter
carma Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 vet du va jag ska, ja skal til Södermann og hjelpa han oghjelpa han, alt hva jag kan! :-) ....kan ALT om det der jeg! :-) Fant det endelig ut og nå har jeg sunget leeenge ) *host* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.