Gå til innhold

Guro på vei hjem.....en rar sak


flisa

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren

Hvorfor det? :-)

Ooops, har du vært sammen med en 25-åring når du var 15? *s*

10 års forskjell behøver ikke være noe problem i endel aldergrupper, men 25 vs. 15 ....

Saken tyder jo på at de har innledet en form for forhold, og da forstår jeg ikke hva det kan være fundamentert på. De er jo (eller burde være) i helt ulike livsfaser, modenhetsnivåer, ++++ .

At 15-åringer kan kle seg utfordrende og se eldre ut enn de er, er jo kjent, men så snart hun åpner munnen burde jo en 25-åring forstå at her er det ikke grunnlag for et forhold.

Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    14

  • Ørkenvandreren

    5

  • SierDuDet

    4

  • Spirea

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Ørkenvandreren

En skikkelig kjærlighetshistorie.

Synd at politiet lar seg misbruke i denne saken :-)

Ja, det hadde du sikkert ment om det var din 15-åring som stakk av med en 10 år eldre mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops, har du vært sammen med en 25-åring når du var 15? *s*

10 års forskjell behøver ikke være noe problem i endel aldergrupper, men 25 vs. 15 ....

Saken tyder jo på at de har innledet en form for forhold, og da forstår jeg ikke hva det kan være fundamentert på. De er jo (eller burde være) i helt ulike livsfaser, modenhetsnivåer, ++++ .

At 15-åringer kan kle seg utfordrende og se eldre ut enn de er, er jo kjent, men så snart hun åpner munnen burde jo en 25-åring forstå at her er det ikke grunnlag for et forhold.

Mener jeg.

Næ :-) men jeg var "ute" etter en på 29 da jeg var 16....og i alle fall ALDRI neon som var under 20! hehe, - men så er jeg født gammel også da.

Det er helt ytre ting så klart i den alderen, ikke de dype samtalene akkurat - selv om jeg nok var mer interessert i samtalene enn noe annet -så pissredd som jeg var :-)

Jeg faller ikke for "smågutter" nå heller jeg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Næ :-) men jeg var "ute" etter en på 29 da jeg var 16....og i alle fall ALDRI neon som var under 20! hehe, - men så er jeg født gammel også da.

Det er helt ytre ting så klart i den alderen, ikke de dype samtalene akkurat - selv om jeg nok var mer interessert i samtalene enn noe annet -så pissredd som jeg var :-)

Jeg faller ikke for "smågutter" nå heller jeg! *s*

Det vet jeg.

Og jeg faller ikke for småjenter.

Det vet du.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg undres over hvordan en mann på 25 kan være interessert i en jentunge på 15.

Han må da være litt "enkel"...??

Ørmpf... tar jeg ikke helt feil, var det du som en tid tilbake innrømma at du gikk ned i knestående bare ved at ripsen i kassa på REMA la vekslepenga i puselanken din? Vakke mye til tøtsj som skulle til den gangen og her snakker vi rips altså... forandra deg? *muuuuuhahahaaa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Ørmpf... tar jeg ikke helt feil, var det du som en tid tilbake innrømma at du gikk ned i knestående bare ved at ripsen i kassa på REMA la vekslepenga i puselanken din? Vakke mye til tøtsj som skulle til den gangen og her snakker vi rips altså... forandra deg? *muuuuuhahahaaa*

Du er jo helt på tur; jeg handler ikke på REMA. Ripsen på ICA og Rimi derimot... Jeg er helt sikker på at jeg hadde draget, på måten de gav meg penger tilbake. Banna bein!

Men det ble kanskje skrevet i den perioden hvor det ble lite på meg, og jeg fikk reisning bare vinden blåste...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren må jo være helt blåst spør du meg! Å stikke av med en jentunge på 15 år og så tro at det ikke ville bli noe oppstyr - "vi skulle jo bare på campingtur"! Kjøss katta! At en 15-åring ikke har mer vett kan man kanskje forvente,men at en på 25 faktisk ikke har mer i knollen, det er helt utrolig.

Og det blir jo ikke bedre av at avisene romantiserer hele greia som en "romantisk kjærlighetsferie" eller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo helt på tur; jeg handler ikke på REMA. Ripsen på ICA og Rimi derimot... Jeg er helt sikker på at jeg hadde draget, på måten de gav meg penger tilbake. Banna bein!

Men det ble kanskje skrevet i den perioden hvor det ble lite på meg, og jeg fikk reisning bare vinden blåste...??

Rips er rips, REMA, Rimi eller ICA. Jeg veit vel ikke når du fikk'en opp på et vindpust. Hva jeg veit er at de gutta som klager over at voksne folk har draget på femtiser er misunnelige *s*

Men jeg husker noe om hår i henda, Single mens guide to self satisfaction og Bjørn Borgs parfyme for å lukte svett tennisspiller. Jeg følger da med.

Livet smiler skjønner jeg.... *fett glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener å ha lest at han enda ikke hadde fullført videregående.

Ellers så vitner handlingene hans om at han ikke er den mest modne 25-åringen som finnes nei.

Tenkte på det samme som deg. En 25-åring som først nå tenker på å fullføre videregående er vel menalt på nivå med en 15-åring kanskje? Helt oppegående kan han nå ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det samme som deg. En 25-åring som først nå tenker på å fullføre videregående er vel menalt på nivå med en 15-åring kanskje? Helt oppegående kan han nå ikke være.

Jeg fullførte ikke jeg heller.......:-) og mine foreldre har bare 7 år på skolen *host* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det samme som deg. En 25-åring som først nå tenker på å fullføre videregående er vel menalt på nivå med en 15-åring kanskje? Helt oppegående kan han nå ikke være.

Det kan være mange årsaker til at han ikke har fått fullført vg.

Men å ikke ha mere vett enn å ta med seg en 15 åring på ukerstur........Ja ja, mange underlige skruer som går løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullførte ikke jeg heller.......:-) og mine foreldre har bare 7 år på skolen *host* :-)

Han sa han håpte han skulle greie å fullføre videregående en gang , dvs. at han fortsatt holder på med den. Det er jo noe annet om man ikke tar den - eller hopper av for å gjøre noe annet.

Uansett så vet man jo ikke nok om denne fyren til å si noesikkert - men man danner seg sine tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han håpte han skulle greie å fullføre videregående en gang , dvs. at han fortsatt holder på med den. Det er jo noe annet om man ikke tar den - eller hopper av for å gjøre noe annet.

Uansett så vet man jo ikke nok om denne fyren til å si noesikkert - men man danner seg sine tanker.

Ja, man gjør jo det :-) Men slike gutter/menn - som liksom er litt "farlige" og selvstendige - de er som trekkplaster for 15-årige jenter! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg undres over hvordan en mann på 25 kan være interessert i en jentunge på 15.

Han må da være litt "enkel"...??

Alder har sjeldent noe å si hvis det er kjærlighet med i bildet, vet du. Det trodde jeg var allmennkjent.

Og det tror jeg mange kan kjenne seg igjen i også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullførte ikke jeg heller.......:-) og mine foreldre har bare 7 år på skolen *host* :-)

Joa, men du stakk ikke av med en unge! :o) Hans oppførsel i kombinasjon med manglende skolegang tilsier vel at han ikke er heeeelt blant de mest oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...