Gå til innhold

Guro på vei hjem.....en rar sak


flisa

Anbefalte innlegg

Alder har sjeldent noe å si hvis det er kjærlighet med i bildet, vet du. Det trodde jeg var allmennkjent.

Og det tror jeg mange kan kjenne seg igjen i også.

Litt enig i det med alderen.

Min første "kjærlighet" var 20 år og jeg 13 år.

Jeg var også 16 år og sammen med en på 26 år...han giftet jeg meg med da jeg var 17 år og han 27 år.....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    14

  • Ørkenvandreren

    5

  • SierDuDet

    4

  • Spirea

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg lurer også på hvordan noen kan få seg til å kalle sønnen sin for Gandalf.

Ærlig talt. Foreldre måtte da bare forvente at denne fyren skulle begynne å stikke av med barn i tide og utide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvordan noen kan få seg til å kalle sønnen sin for Gandalf.

Ærlig talt. Foreldre måtte da bare forvente at denne fyren skulle begynne å stikke av med barn i tide og utide.

ja, bare se her:

Resultat av navnesøk

Du søkte på mannsnavnet: Gandalf

Det er tre eller færre menn som har Gandalf som første fornavn.

Det er tre eller færre menn som har Gandalf som eneste fornavn

*jeg gir meg levvannes over*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bare se her:

Resultat av navnesøk

Du søkte på mannsnavnet: Gandalf

Det er tre eller færre menn som har Gandalf som første fornavn.

Det er tre eller færre menn som har Gandalf som eneste fornavn

*jeg gir meg levvannes over*

Denne unge mannen har nok foreldre som er store Tolkien fans. Den ting er nok sikkert.

Jeg er også imponert over disse to menneskenes reaksjoner i forhold til mediaprofilen de har fått de siste ukene.

Det ser trossalt ut som om de gir fullstendig faen i alt styret rundt dem, og det er hårreisende at de ikke har hatt vett nok til å ta hintet om å opprette skikkelig kontakt med politi/foreldre selv om de har vært gjengangere i media i flere uker.

Umodne idioter, og både 15 åringen og 26 åringen burde hatt mer vett enn hva de har framvist de siste ukene.

Jeg hadde aldri turdt å vise meg offentlig om jeg var denne 26 åringen.

15 åringen burde også klare å tenke litt selv, men pga hennes unge alder er hun mer unnskyldt enn kjæresten sin - uten at det sier noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne unge mannen har nok foreldre som er store Tolkien fans. Den ting er nok sikkert.

Jeg er også imponert over disse to menneskenes reaksjoner i forhold til mediaprofilen de har fått de siste ukene.

Det ser trossalt ut som om de gir fullstendig faen i alt styret rundt dem, og det er hårreisende at de ikke har hatt vett nok til å ta hintet om å opprette skikkelig kontakt med politi/foreldre selv om de har vært gjengangere i media i flere uker.

Umodne idioter, og både 15 åringen og 26 åringen burde hatt mer vett enn hva de har framvist de siste ukene.

Jeg hadde aldri turdt å vise meg offentlig om jeg var denne 26 åringen.

15 åringen burde også klare å tenke litt selv, men pga hennes unge alder er hun mer unnskyldt enn kjæresten sin - uten at det sier noe som helst.

hehe, det vara fælt a! :-) ikke mye media i et telt vettø! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det vara fælt a! :-) ikke mye media i et telt vettø! :-)

Nja... de må ha da ha visst om galskapen. F.eks. har hun jo ringt en venninne et par ganger...

Ikke fordi jeg synes det hele er noen krise. Jeg mener... jeg ser ikke at denne lille ferien burde vært i media i utgangspunktet, men når det nå engang var det så burde de vært voksne nok til å ta kontakt med skremte foreldre samt letende politi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næ :-) men jeg var "ute" etter en på 29 da jeg var 16....og i alle fall ALDRI neon som var under 20! hehe, - men så er jeg født gammel også da.

Det er helt ytre ting så klart i den alderen, ikke de dype samtalene akkurat - selv om jeg nok var mer interessert i samtalene enn noe annet -så pissredd som jeg var :-)

Jeg faller ikke for "smågutter" nå heller jeg! *s*

Jeg _fiksa_ meg en på 30 da jeg var 16, jeg - men det skal man visst ikke si høyt i dette selskapet.. Han jeg er i lag med nå er jo reine ungdommen i forhold - der er aldersforskjellen bare 14 år..

(vi "varte" dessforuten i 9 år, han første og jeg :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _fiksa_ meg en på 30 da jeg var 16, jeg - men det skal man visst ikke si høyt i dette selskapet.. Han jeg er i lag med nå er jo reine ungdommen i forhold - der er aldersforskjellen bare 14 år..

(vi "varte" dessforuten i 9 år, han første og jeg :o))

*kremt*

Slår "rekorden" din glatt. ;-)

Uff, vi er visst noen sære damer. *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvordan noen kan få seg til å kalle sønnen sin for Gandalf.

Ærlig talt. Foreldre måtte da bare forvente at denne fyren skulle begynne å stikke av med barn i tide og utide.

Det er ikke sikkert at det er foreldrene som har gitt ham navnet Gandalf. Han kan ha tatt det selv da han ble eldre, vettu.

Kjenner noen raringer som har gjort tilsvarende - enten at de har byttet navn formelt i folkeregisteret, eller at de simpelthen har begynt å kalle seg noe de liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at det er foreldrene som har gitt ham navnet Gandalf. Han kan ha tatt det selv da han ble eldre, vettu.

Kjenner noen raringer som har gjort tilsvarende - enten at de har byttet navn formelt i folkeregisteret, eller at de simpelthen har begynt å kalle seg noe de liker.

Det er det faktisk noen her på DOL som gjør også, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at det er foreldrene som har gitt ham navnet Gandalf. Han kan ha tatt det selv da han ble eldre, vettu.

Kjenner noen raringer som har gjort tilsvarende - enten at de har byttet navn formelt i folkeregisteret, eller at de simpelthen har begynt å kalle seg noe de liker.

Mye gærninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...