Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Har lyst til å miste en del cm og stramme opp mage, rumpe og lår. Hjelper svømming meg med dette? Isåfall, hvor ofte og hvor lenge bør jeg holde på? -Har prøvd ulike andre aktiviteter for å slanke meg, men trives ikke med de, det er alltid et ork å komme i gang, men svømming tror jeg er noe jeg kan trives med litt bedre. 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 All trening som gjør at du får pulsen opp på et visst nivå, er bra forbrennings-/kondisjonstrening. For å stramme opp slappe muskler kan du ved siden av svømmetreningen gjøre et styrkeprogram. Svømming er kjempefin trening fordi du får trent hele kroppen uten så stor belastning på leddene. For å gå ned i vekt må du kombinere svømmingen med sunn mat. Kun trening blir du nok bare i bedre form av, ikke slankere. Hvis du satser på å svømme 4-5 ganger i uken, 1 time eller mer hver gang, så vil du sikkert merke resultater etter 2-3 uker:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.