Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Har lyst til å miste en del cm og stramme opp mage, rumpe og lår. Hjelper svømming meg med dette? Isåfall, hvor ofte og hvor lenge bør jeg holde på? -Har prøvd ulike andre aktiviteter for å slanke meg, men trives ikke med de, det er alltid et ork å komme i gang, men svømming tror jeg er noe jeg kan trives med litt bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 All trening som gjør at du får pulsen opp på et visst nivå, er bra forbrennings-/kondisjonstrening. For å stramme opp slappe muskler kan du ved siden av svømmetreningen gjøre et styrkeprogram. Svømming er kjempefin trening fordi du får trent hele kroppen uten så stor belastning på leddene. For å gå ned i vekt må du kombinere svømmingen med sunn mat. Kun trening blir du nok bare i bedre form av, ikke slankere. Hvis du satser på å svømme 4-5 ganger i uken, 1 time eller mer hver gang, så vil du sikkert merke resultater etter 2-3 uker:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.