Gå til innhold

magen min tyter ut

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Mener igrunn ikke å klage så fælt, men hver morgen våkner jeg med en mer eller mindre nesten flat mage, men alt som skal til for endre dette er et glass vann. Og etter en liten og sunn frukost så har magen est seg opp med mange, mange cm.. Vet jo at det er vanlig at magen eser litt opp, men ikke så ekstremt. Jeg trener 3-4ganger i uken og prøver å stramme opp magen med bl.a. situps. Men dette hjelper tydligvis ikke. Heller ikke ha rjeg et veldig usunt kosthold.

Hva skal jeg gjøre? Det er faktisk flere som har spurd meg om jeg er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis et glass vann syns,. er du kanskje altfor tynn?

Dessuten er det på tide at du venner deg til kroppen din, og liker den som den er. Hvorfor i all verden skal du ha flat mage? For å bli en usexy og ukvinnelig stilk?

Jobber du som kleshenger/fotomodell? Hvis ikke burde dette være unødvendig.

Ta på deg en rød kjole og gå ut i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

De fleste jenter har en mage som står ut -og de fleste kan ikke få denne bort hverken med trening eller kosthold -rett og slett fordi vi skal ha denne magen. Det er vår kroppsfasong. Noen jenter har så lav fettprosent at magerutene synes -dette er ikke mulig å ha hele året (de "topper" formen 1-2 ganger i året), og det er veldig stressende for en jentekropp å ha så lav fettprosent. Prøv å bli glad i magen din -det er faktisk ganske fint å ha litt mage og rumpe, det blir en fin svai fra siden :-) Og det ser mye mer kvinnelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...