Gå til innhold

Hekser i Oslo?


Gjest nattsvart

Anbefalte innlegg

Gjest nattsvart

Noen venner fortalte for en tid siden at de hadde vært på en spåkafe i Oslo. Jeg syntes det hørtes helt sprøtt ut og forfulgte ikke temaet. Men mot min vilje er jeg blitt litt nysgjerrig.Er det noen her inne som har kjennskap til noe sånt? Hvor er det og hva foregår der? Er det noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    15

  • Ulv I Faarikaal

    9

  • Lynx

    3

  • Nemesis

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest realist

Jeg har hørt om dette fryktelige stedet ja. Fortsett og holde deg langt unna! På den såkalte spåkafeen sitter det en hel gjeng med mennesker som påstås å ha okkulte evner. De tar flere tusen kroner for å spå uskyldige og troskyldige mennesker. Alt er selvsagt bare vissvass. De ler nok godt hver gang noen lar seg lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også realist

Jeg har hørt om dette fryktelige stedet ja. Fortsett og holde deg langt unna! På den såkalte spåkafeen sitter det en hel gjeng med mennesker som påstås å ha okkulte evner. De tar flere tusen kroner for å spå uskyldige og troskyldige mennesker. Alt er selvsagt bare vissvass. De ler nok godt hver gang noen lar seg lure.

Ikke overdriv i hvertfall. Det er en helt vanlig lørdagskafe hvor man kan ha en samtale med noen med spesielle evner dersom man ønsker det. Det koster ca 500 kroner for en time.Mange har fått gode råd der, og det er ikke noe skummelt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt opp til flere hekser i løpet av mine år som voksen, så at de finnes er helt sikkert.

Det er dog noe tvilsomt om disse heksene kunne spå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg har møtt opp til flere hekser i løpet av mine år som voksen, så at de finnes er helt sikkert.

Det er dog noe tvilsomt om disse heksene kunne spå.

Jeg kan både spå og har helende hender..men ikke heks av den grunn heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan både spå og har helende hender..men ikke heks av den grunn heller!!

Man skal være skeptisk til folk som påstår at de kan spå og heale folk.

Det mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Man skal være skeptisk til folk som påstår at de kan spå og heale folk.

Det mener jeg.

Nei, for dette har jeg aldri praktisert for folk,kun brukt gode venner som test kaniner.Å spå i hender er ingen "gave" det er noe du kan lære via bøker!"varme" hender har jeg alltid hatt, og det er det jeg vil si om den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for dette har jeg aldri praktisert for folk,kun brukt gode venner som test kaniner.Å spå i hender er ingen "gave" det er noe du kan lære via bøker!"varme" hender har jeg alltid hatt, og det er det jeg vil si om den saken!

Så det du sier er at du er en slags nymoderne heks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he jeg sa jeg ikke er en heks!Hva er en nymoderne heks da?

Jeg vet ikke, jeg...

Dere er vel akkurat som gamledagers hekser, med det unntaket at dere alt for sjelden blir brent.

Jeg fatter ikke hvorfor man sluttet å brenne hekser. Det tror jeg hadde vært show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg vet ikke, jeg...

Dere er vel akkurat som gamledagers hekser, med det unntaket at dere alt for sjelden blir brent.

Jeg fatter ikke hvorfor man sluttet å brenne hekser. Det tror jeg hadde vært show.

det var det verste...Nå begynner du å bli skummel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det verste...Nå begynner du å bli skummel!!

Jeg er selvsagt helt alvorlig nå.

To ting som var inn når våre forfedre var unge, det var brenning av hekser og steining.

Av en eller annen merkelig grunn ble dette tatt av plakaten.

Jævla politikere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, jeg...

Dere er vel akkurat som gamledagers hekser, med det unntaket at dere alt for sjelden blir brent.

Jeg fatter ikke hvorfor man sluttet å brenne hekser. Det tror jeg hadde vært show.

De sluttet å brenne hekser fordi de rett og slett brant for dårlig. Dette fordi de er/var laget av et lite brennbart materiale, og de var/er derfor uøkonomisk å bruke som brensel.

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nattsvart

Jeg kan både spå og har helende hender..men ikke heks av den grunn heller!!

Du sier du kan spå og har helende hender. Interessant. Tilbyr du dine tjenester i denne kafeen i Oslo eller kjenner du noen andre som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sluttet å brenne hekser fordi de rett og slett brant for dårlig. Dette fordi de er/var laget av et lite brennbart materiale, og de var/er derfor uøkonomisk å bruke som brensel.

"..............."

I tillegg er de veldig lette. I forhold til en seriøs film jeg engang så om heksebrenning så veier en heks og en "duck" like mye.

Og vi vet alle at en and ikke veier mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Du sier du kan spå og har helende hender. Interessant. Tilbyr du dine tjenester i denne kafeen i Oslo eller kjenner du noen andre som gjør det?

Nei tilbyr ingen noe som helst..hverken i oslo eller andre plasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nattsvart

Nei tilbyr ingen noe som helst..hverken i oslo eller andre plasser...

Det var da synd! Kan det være riktig å kaste bort sine evner og kunnskaper da? Tror du ikke du har fått evnene for å være til hjelp for andre? Snakker om egoisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det var da synd! Kan det være riktig å kaste bort sine evner og kunnskaper da? Tror du ikke du har fått evnene for å være til hjelp for andre? Snakker om egoisme.

Nei syns ikke det er noen kurrant måte å drive "bissnis" på..Det er heller ikke egoisme da det ikke går an å heale seg selv!Folk som velger å ta penger for å gjøre dette er vel mere egoistiske syns du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvsagt helt alvorlig nå.

To ting som var inn når våre forfedre var unge, det var brenning av hekser og steining.

Av en eller annen merkelig grunn ble dette tatt av plakaten.

Jævla politikere!

Når det gjelder steining: Du har vel sett Life of Brian?

*roper "Jehova" og dukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder steining: Du har vel sett Life of Brian?

*roper "Jehova" og dukker*

Er du en av de kvinnene som drar på deg fake sjegg og kaster stein selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...