Gå til innhold

Hekser i Oslo?


Gjest nattsvart

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ok, det er i såfall en god grunn.

De er en utryddet rase, med andre ord.

Min vordende svigermor i 1987 var ei heks, men uten overanturlige evner, bare irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    15

  • Ulv I Faarikaal

    9

  • Lynx

    3

  • Nemesis

    2

Mest aktive i denne tråden

Min vordende svigermor i 1987 var ei heks, men uten overanturlige evner, bare irriterende.

Oki, men mener du at det var grunn til brenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Oki, men mener du at det var grunn til brenning?

Nei, men hun prøvde å drukne seg i sprit, så hun hadde vel brent godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ok, det er i såfall en god grunn.

De er en utryddet rase, med andre ord.

Javipst, og de som utgir seg for det i dag, jukser bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal åpnes eller har nettopp åpnet et alternativsenter i Møllergata. Der blir det sikkert muligheter til å bli spådd.

Jeg kjenner så vidt til han som har drevet spådomskafe i Oslo før, men vet ikke om han fortsatt driver. Klarer dessverre ikke å huske navnet hans, da det er lenge siden jeg hadde noe med ham å gjøre.

Ellers kan du kontakte Norsk Astrologisk Forening, de står i de gule sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hun prøvde å drukne seg i sprit, så hun hadde vel brent godt.

Svigermødre brenner vel ofte godt uansett, og dynker de ikke seg selv i sprit så får man dynke dem selv før man tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Svigermødre brenner vel ofte godt uansett, og dynker de ikke seg selv i sprit så får man dynke dem selv før man tenner på.

Jess, og så kan man si til politiet: 5 liter bensin hjalp ikke det grann !! Å ? Bruker man ikke bensin til å slukke med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest St.Lucia

De sluttet å brenne hekser fordi de hadde brent alle, det er ikke fler igjen, tror jeg.

Alle de som ble brent, steinet, druknet osv.i fordums tiderer er gjenfødt nå, for i våre dager aksepteres alt. De kan ture frem som de vil og bli rike og mektige.Vær sikker på at de er ute etter å hevne seg - så pass på, pass på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Alle de som ble brent, steinet, druknet osv.i fordums tiderer er gjenfødt nå, for i våre dager aksepteres alt. De kan ture frem som de vil og bli rike og mektige.Vær sikker på at de er ute etter å hevne seg - så pass på, pass på!!

Hekser var ofte "kloke kvinner" og menn som hjalp folk og var rådgivere.

Moderne hekser som lager litt show har jeg ikke noe i mot. Ei berte som er med sommershow rundt om og spår i hånda og i kort mot en liten skilling har jeg vært borti og det er greit, bare de ikke skal kurere sykdommer og påstår de har virkelig overnaturlige evner, der går grensen, da skal de rulles i tjære og fjær og jages fra byen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jess, og så kan man si til politiet: 5 liter bensin hjalp ikke det grann !! Å ? Bruker man ikke bensin til å slukke med ?

Det er jo bilde av flammer utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...