Gå til innhold

Hekser i Oslo?


Gjest nattsvart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    15

  • Ulv I Faarikaal

    9

  • Lynx

    3

  • Nemesis

    2

Mest aktive i denne tråden

Har ikke prøvd det enda, men har vært fristet.

Hmmm svarte visst på dette spørsmålet under her, da jeg er litt forvirret om dagen.

Brian var uansett en anstendig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nattsvart

Nei syns ikke det er noen kurrant måte å drive "bissnis" på..Det er heller ikke egoisme da det ikke går an å heale seg selv!Folk som velger å ta penger for å gjøre dette er vel mere egoistiske syns du ikke?

Vet ikke jeg. Leger, psykologer og andre fagfolk tar seg jo betalt for sine tjenester.Dersom du virkelig har disse evnene synes jeg andre burde få glede av det. Selvsagt må du ta deg betalt for det,skulle bare mangle. Men det er jo ikke nødvendig å flå folk av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm svarte visst på dette spørsmålet under her, da jeg er litt forvirret om dagen.

Brian var uansett en anstendig mann.

Absolutt. Han var bare litt uheldig innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Han var bare litt uheldig innimellom.

Ja, men han var ganske god til å synge.

Og han så aldri negativt på livet, selv etter at han ble korsfestet.

Vi har mye å lære av Brian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest St.Lucia

Jeg er selvsagt helt alvorlig nå.

To ting som var inn når våre forfedre var unge, det var brenning av hekser og steining.

Av en eller annen merkelig grunn ble dette tatt av plakaten.

Jævla politikere!

Den som er uklanderlig,syndfri og ren, hellig og ulastelig kast den første sten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som er uklanderlig,syndfri og ren, hellig og ulastelig kast den første sten.

Hva med oss som ikke er noen av delene? Får vi ikke kaste?

Jævla kjipt, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Vet ikke jeg. Leger, psykologer og andre fagfolk tar seg jo betalt for sine tjenester.Dersom du virkelig har disse evnene synes jeg andre burde få glede av det. Selvsagt må du ta deg betalt for det,skulle bare mangle. Men det er jo ikke nødvendig å flå folk av den grunn.

For å si det sånn: å spå kan alle lære seg ved å kunne lese alle linjer i en hånd,om alt stemmer er det bare personen med hånden som kan avgjøre.Når det gjelder healing så tror jeg ikke på at jeg kunne lagt hendene på en handikappet eller kreft syk og gjøre dem frisk,tror folk med "varme" hender ken hjelpe til med smertelindring ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest St.Lucia

Hva med oss som ikke er noen av delene? Får vi ikke kaste?

Jævla kjipt, da...

Nei det er nettopp hele poenget. Ingen andre får kaste! Kanskje det er derfor det ble slutt på steining osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk pengene dine på noe annet, du. Disse svindlerne er flinke psykologer som kan lure en godtroende "åpen" person for mye penger. Merkelig at det finnes voksne folk som fortsatt tror på slikt! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Man skal være skeptisk til folk som påstår at de kan spå og heale folk.

Det mener jeg.

Ike bare skeptisk. De burde rulles i tjære og fjær som de gjorde i gamle vesten. Hvor er det heksestedet sa du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk pengene dine på noe annet, du. Disse svindlerne er flinke psykologer som kan lure en godtroende "åpen" person for mye penger. Merkelig at det finnes voksne folk som fortsatt tror på slikt! ;D

Tenk, jeg visste ikke at hekser var psykologer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, jeg visste ikke at hekser var psykologer.

Ha, ha... Pirk, pirk. Flinke til å lese mennesker da. Kan hende det er en psykolog blant dem også, ikke se bort i fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha, ha... Pirk, pirk. Flinke til å lese mennesker da. Kan hende det er en psykolog blant dem også, ikke se bort i fra det.

Pirk og pirk, fru Blom.

Hvis jeg skrev at de var leger, men mente at de visste en del om kroppen, ville det være pirk å rette på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg vet ikke, jeg...

Dere er vel akkurat som gamledagers hekser, med det unntaket at dere alt for sjelden blir brent.

Jeg fatter ikke hvorfor man sluttet å brenne hekser. Det tror jeg hadde vært show.

De sluttet å brenne hekser fordi de hadde brent alle, det er ikke fler igjen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nettopp hele poenget. Ingen andre får kaste! Kanskje det er derfor det ble slutt på steining osv.?

Det skal du aldri se bortifra.

Typisk likestillingsombudet, det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ike bare skeptisk. De burde rulles i tjære og fjær som de gjorde i gamle vesten. Hvor er det heksestedet sa du ?

Jeg aner ikke, men hekser bør brenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sluttet å brenne hekser fordi de hadde brent alle, det er ikke fler igjen, tror jeg.

Ok, det er i såfall en god grunn.

De er en utryddet rase, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...