Gå til innhold

Tvnagsspiser. Punktum.

vanja1365380358

Anbefalte innlegg

vanja1365380358

Jeg er glad jeg skrev innlegget forrige gang.

Jeg er enda mer glad for svarene som kom. Jeg har lest mer om dette med tvangsspising, og funnet frem til noen ord som passer for meg: Mangel på kontroll på alle felter (det være seg helse, sosialt,økonomi, utdanning...det meste), URO (en evig rastløshet, stresset for noe som jeg ikke vet hva er...) forvirring, maktesløshet, lengsel etter godkjennelse og KJÆRLIGHET ("størst av alt er kjærligheten"), stolhet så stor, redsle for å gå til noen og be om hjelp.

Vansker med å sette ord på følelser, hva som kan være galt. Har begynt å forstå litt. Jeg holder på å samle mot til meg så jeg kan gå til legen. Men det er ikke det letteste...

Jeg har lagt merke til at det er i periodene med vonde følelser jeg spiser mer. Har jeg mer å henge fingrene i, eller føler at noen kanskje setter pris på meg, tenker jeg ikke så mye på å springe på butikken og kjøpe noe godt.

Jeg håper jeg klarer dette, kryss fingrene. Det hjelper forresten å skrive hit. Og Weluqe; ta mot til deg du også, vi skal komme oss ut av dette! Stå på!

-Vanja-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...