Gå til innhold

piercing?


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Grunnet dårlig vær, vurdere jeg nå å pierce navlen..noen som vet om det vil gjøre vondt?Er jeg egentlig litt for gammel kanskje(28)?Har heller ikke flat mage,men ikke feit heller?Tips mottaes gjerne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    9

  • Prozak

    7

  • flisa

    6

  • Nemi

    5

Mest aktive i denne tråden

det kan i alle fall bli drita stygt!

Min datter hadde en sånn som det gikk betennelse i. - så hun tok den ut, og det ble et lite arr - så ble hun gravid og arret ble liksom "sprengt" ut....og det er ikke pent gitt! Hun angrer nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

det kan i alle fall bli drita stygt!

Min datter hadde en sånn som det gikk betennelse i. - så hun tok den ut, og det ble et lite arr - så ble hun gravid og arret ble liksom "sprengt" ut....og det er ikke pent gitt! Hun angrer nå...

Ei venninde fikk også strekkmerke opp til halsen av piercing da hun var gravid,men barna er jeg ferdig med så...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan i alle fall bli drita stygt!

Min datter hadde en sånn som det gikk betennelse i. - så hun tok den ut, og det ble et lite arr - så ble hun gravid og arret ble liksom "sprengt" ut....og det er ikke pent gitt! Hun angrer nå...

Man bør jo _ikke_ ta den ut dersom det går betennelse i den! Da kan fort kapsle inne snusket når hullet gror. Derimot bør man beholde smykket, og bruke det til å rense hullet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke vondt i det hele tatt! Jeg trodde det var det, og hadde psyket meg opp noe voldsomt. Men plutselig var det gjort, uten at jeg kjente noenting. Jeg er 27 selv, og fikk nettopp min piercet. Har vel heller ikke helt flat mage, men syns ikke det gjør noe. Har du lyst, har du lov. Bare gå til noen som er proff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Det er faktisk ikke vondt i det hele tatt! Jeg trodde det var det, og hadde psyket meg opp noe voldsomt. Men plutselig var det gjort, uten at jeg kjente noenting. Jeg er 27 selv, og fikk nettopp min piercet. Har vel heller ikke helt flat mage, men syns ikke det gjør noe. Har du lyst, har du lov. Bare gå til noen som er proff!

Hvordan er det i forhold til bading i salt vann hvis jeg tar den i dag? Kan jeg bade i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det i forhold til bading i salt vann hvis jeg tar den i dag? Kan jeg bade i morgen?

Du bør ikke bade på hvertfall 14 dager. Må uansett rense veldig godt etterpå. Gror ikke helt før på 2-3 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør jo _ikke_ ta den ut dersom det går betennelse i den! Da kan fort kapsle inne snusket når hullet gror. Derimot bør man beholde smykket, og bruke det til å rense hullet med.

ekkelt når man er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det i forhold til bading i salt vann hvis jeg tar den i dag? Kan jeg bade i morgen?

Bader du i sjøen burde det gå greit. Det viktigste du gjør de første ukene, er å være flink til å rense piercingen hver dag. Så om du bader om dagen, og så renser piercingen på kvelden burde ikek det være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekkelt når man er gravid...

det kan jeg være enig i! Tror ikke jeg ville piercet meg dersom jeg hadde tenkt å bli gravid eller lignende. Men sånn kontrollerer man jo ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Du bør ikke bade på hvertfall 14 dager. Må uansett rense veldig godt etterpå. Gror ikke helt før på 2-3 mnd...

HÆÆÆ???? to tre månd??nei da får jeg vente til bade sesongen er over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...noen syns det er vondt , andre ikke.

Selve inngrepet er ikke vondt , men dagene etterpå syntes jeg.

Nå er det 6 år siden jeg gjorde det ,er 29 år og fornøyd med den.

Gikk også gjennom ett svangerskap m/ ringen på helt til fødslen uten noen problemer!

Lykke til , men ikke bad de første 2 ukene og rens nøye flere x hver dag!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Det finnes ingen grunn til ikke å pierce navelen.

Ring der kan være sexy, og angrer du tar du den bare ut.

Bare at arret aldri går bort... Angrer, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...