Gå til innhold

piercing?


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest Seline

Bare at arret aldri går bort... Angrer, jeg.

Og forresten ja, det gjør dritvondt. Men det går fort over. Om du ikke får infeksjon da, som nesten alle får. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    9

  • Prozak

    7

  • flisa

    6

  • Nemi

    5

Mest aktive i denne tråden

Bare at arret aldri går bort... Angrer, jeg.

Ikke hvis du tar den ut nesten med engang.

Og du ser jo fort om du angrer...

Sett den i igjen, da Seline, det er sexy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Ikke hvis du tar den ut nesten med engang.

Og du ser jo fort om du angrer...

Sett den i igjen, da Seline, det er sexy :)

Du har tydeligvis ikke lest om hun som fikk strekkmerke opp til halsen? :)

Jeg følte meg ikke sexy med min, jeg følte meg litt harry, jeg. Men det er dødsfint på noen. De som gidder å sole seg masse og sånt. På bleke meg er det bare ikke lekkert..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at arret aldri går bort... Angrer, jeg.

Arr blir det jo ikke med mindre den begynner å gro ut. Er piercingen i fin form når man tar den ut, så blir det jo bare en liten prikk som forvinner mer eller mindre helt med tiden.

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Svært så aktiv du er for tiden da :o)

Hmmm...pierce navlen din,sånn for å vise frem?-eller for å ha noe å kose seg med selv?

Er det alt.1;-Vi er vel sånn omtrent på samma størrelse du og jeg.Så;- har jeg vert deg og du meg,ville jeg svert gjerne at du frarådet meg det. ;o)

Hva med tunga da?

Ikke at jeg anbefaler det,men der har vi jo alle egentlig det samma utganspunktet ;-)

Gudd løkk enniwei ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Svært så aktiv du er for tiden da :o)

Hmmm...pierce navlen din,sånn for å vise frem?-eller for å ha noe å kose seg med selv?

Er det alt.1;-Vi er vel sånn omtrent på samma størrelse du og jeg.Så;- har jeg vert deg og du meg,ville jeg svert gjerne at du frarådet meg det. ;o)

Hva med tunga da?

Ikke at jeg anbefaler det,men der har vi jo alle egentlig det samma utganspunktet ;-)

Gudd løkk enniwei ;-))

Hva er gæærnt med piercing i navelen når hun er på din størrelse?

Hmm mener da å huske at du var ganske normal, størrelsesmessig? Var jeg så full at jeg ikke la merke til det faktum at du var dverg? Nei, det kan ikke stemme..:)

Tunga er ikke det helt store.. For det første har jeg sett flere som har fått dårligere tenner som følge av det, infeksjonsfaren der er større enn noe annet sted på kroppen, og det er utvilsomt oppskrytt å kline med noen som har ring i tunga!

Så det så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er gæærnt med piercing i navelen når hun er på din størrelse?

Hmm mener da å huske at du var ganske normal, størrelsesmessig? Var jeg så full at jeg ikke la merke til det faktum at du var dverg? Nei, det kan ikke stemme..:)

Tunga er ikke det helt store.. For det første har jeg sett flere som har fått dårligere tenner som følge av det, infeksjonsfaren der er større enn noe annet sted på kroppen, og det er utvilsomt oppskrytt å kline med noen som har ring i tunga!

Så det så! :)

Å pierce tunga (ÆOO!) var bare ett skudd i disse solrike dager,-bare sånn for å få henne bort fra tanken om å skyte navlen.Jeg synes også det er stilig å ha piercing i navlen,men ikke når man har en slik mage som oss.Ikke akkurat sylfider,men heller ikke feit da,det må jeg jo få presisere.. :-)

Jenter med ganske flat/flat mage,passer med slikt,uansett alder.Mener nå jeg.

Hehe,ikke var jeg dvergaktig vennen,-eller jo,i forhold til deg så *ser rett i kneskåla på SDD* ;o)

Ei heller feit,men tynn,-næh!

...men jeg jobber med saken ;-P

Ellers da,hvordan går det med deg og de vanlige "tingene" Har du fått orden på ting og tang? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pierce tunga (ÆOO!) var bare ett skudd i disse solrike dager,-bare sånn for å få henne bort fra tanken om å skyte navlen.Jeg synes også det er stilig å ha piercing i navlen,men ikke når man har en slik mage som oss.Ikke akkurat sylfider,men heller ikke feit da,det må jeg jo få presisere.. :-)

Jenter med ganske flat/flat mage,passer med slikt,uansett alder.Mener nå jeg.

Hehe,ikke var jeg dvergaktig vennen,-eller jo,i forhold til deg så *ser rett i kneskåla på SDD* ;o)

Ei heller feit,men tynn,-næh!

...men jeg jobber med saken ;-P

Ellers da,hvordan går det med deg og de vanlige "tingene" Har du fått orden på ting og tang? ;o)

Jeg kan da ikke huske at du var feit? Overhodet ikke, men graden av alkoholkonsum for oss begge var vel betraktelig, så jeg bør vel ikke uttale meg :)

Med meg går det bra, og med de vanlige tingene - hva nå det måtte være - så tror jeg da at det går bra. Lenge siden jeg har snakket med deg nå, men ingen nye sånne married woman, eller noe sånt, så du kan jo si det sånn at denne gangen har jeg hørt på dine råd :)

En kompis har forresten ordna seg en gift kjerring på 35, med to unger nå. Burde jeg mobbe han noe helt grasalt siden jeg tidligere har fått høre av han? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan da ikke huske at du var feit? Overhodet ikke, men graden av alkoholkonsum for oss begge var vel betraktelig, så jeg bør vel ikke uttale meg :)

Med meg går det bra, og med de vanlige tingene - hva nå det måtte være - så tror jeg da at det går bra. Lenge siden jeg har snakket med deg nå, men ingen nye sånne married woman, eller noe sånt, så du kan jo si det sånn at denne gangen har jeg hørt på dine råd :)

En kompis har forresten ordna seg en gift kjerring på 35, med to unger nå. Burde jeg mobbe han noe helt grasalt siden jeg tidligere har fått høre av han? :)

Jeg sa ikke jeg var feit.Hører du dårlig eller? ;o)

Husker ikke helt de der greiene ang.alkoholforbruket... Sier det oss noe? *s* Neida,jeg drakk ikke så mye,hadde det bare sinnsykt bra! :-Þ

Ja,jeg synes definitivt at han derre fyren skal få gjennomgå.Vis å sett deg i det gode lys som du gjorde,den gang da du tok til fornuft.La han få gjennomgå skikkelig! *glizer ondskapsfullt*

Bra at noen av de uendelige hobby-psykolog timene som jeg sleit meg gjennom med deg,førte til _noe_ da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke jeg var feit.Hører du dårlig eller? ;o)

Husker ikke helt de der greiene ang.alkoholforbruket... Sier det oss noe? *s* Neida,jeg drakk ikke så mye,hadde det bare sinnsykt bra! :-Þ

Ja,jeg synes definitivt at han derre fyren skal få gjennomgå.Vis å sett deg i det gode lys som du gjorde,den gang da du tok til fornuft.La han få gjennomgå skikkelig! *glizer ondskapsfullt*

Bra at noen av de uendelige hobby-psykolog timene som jeg sleit meg gjennom med deg,førte til _noe_ da ;o)

Hmmm trodde du var usannsynlig full på det treffet, jeg... Jeg var det! :)

Det er vel egentlig urutinert og la han få gjennomgå enda. For øyeblikket er hun jo bare en elskerinne, så jeg får vente til han får følelser for henne. Bare på faen selsagt, sånn at han får svi følelsesmessig litt for mobbingen av meg :)

Pøh, dy syntes bare det var hyggelig å hjelpe meg, du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm trodde du var usannsynlig full på det treffet, jeg... Jeg var det! :)

Det er vel egentlig urutinert og la han få gjennomgå enda. For øyeblikket er hun jo bare en elskerinne, så jeg får vente til han får følelser for henne. Bare på faen selsagt, sånn at han får svi følelsesmessig litt for mobbingen av meg :)

Pøh, dy syntes bare det var hyggelig å hjelpe meg, du! :)

Åkei,så lar jeg "dy"*knegg* leve i den troa ;-))

Dessuten så trodde jeg ikke du var så full da.Du spiller for dårlig vettu,vennen *gliz*..eller prøver for hardt :)

Menne,nå går jeg å får skjønnhetssøvnen min.Må opp i rett tid i morgen,så jeg får slikke litt sol før jobben.

Helt inni hæstrævva fabelaktig vær der har vert,og er fortsatt !

Ha en skjønn natt,med poster'n av Britany Spears _på_ veggen_,og hendene _oppå_ dyna!

Sjallabais!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei,så lar jeg "dy"*knegg* leve i den troa ;-))

Dessuten så trodde jeg ikke du var så full da.Du spiller for dårlig vettu,vennen *gliz*..eller prøver for hardt :)

Menne,nå går jeg å får skjønnhetssøvnen min.Må opp i rett tid i morgen,så jeg får slikke litt sol før jobben.

Helt inni hæstrævva fabelaktig vær der har vert,og er fortsatt !

Ha en skjønn natt,med poster'n av Britany Spears _på_ veggen_,og hendene _oppå_ dyna!

Sjallabais!

Sjallabais, og Britany er som nevnt tidligere veldig oppskrytt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Halla!

Svært så aktiv du er for tiden da :o)

Hmmm...pierce navlen din,sånn for å vise frem?-eller for å ha noe å kose seg med selv?

Er det alt.1;-Vi er vel sånn omtrent på samma størrelse du og jeg.Så;- har jeg vert deg og du meg,ville jeg svert gjerne at du frarådet meg det. ;o)

Hva med tunga da?

Ikke at jeg anbefaler det,men der har vi jo alle egentlig det samma utganspunktet ;-)

Gudd løkk enniwei ;-))

Nei farsken tunga ligger jeg langt unna...men navlen har jeg lyst til å pierce...har gått ned noen kilo sjø...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seline

Arr blir det jo ikke med mindre den begynner å gro ut. Er piercingen i fin form når man tar den ut, så blir det jo bare en liten prikk som forvinner mer eller mindre helt med tiden.

"..............."

Hva betyr "når den gror ut..." ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr "når den gror ut..." ?

At den gror ut betyr at kroppen støter den fra seg. Man merker det fort, iom. at hullet bilr sårt og at ringen flytter seg. I prinsippet foregår det til ringen detter ut av seg selv, men man fjerner den jo selfølgelig før den tid. Det den har grodd ut vil det også bli et arr.

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det gjør ikke så vondt.

Nei, du er ikke for gammel, og nei, det gjør ikke noe om du ikke har flat mage.

Men motivet kan du jo gjøre noe med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

At den gror ut betyr at kroppen støter den fra seg. Man merker det fort, iom. at hullet bilr sårt og at ringen flytter seg. I prinsippet foregår det til ringen detter ut av seg selv, men man fjerner den jo selfølgelig før den tid. Det den har grodd ut vil det også bli et arr.

"............"

Da kan jeg med sikkerhet si at man godt kan få arr om man tar den ut selv om alt er bra. Det gjorde jeg, og jeg har arr. På begge sider, t.o.m. Og det er vel rundt 3 år siden jeg tok den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg med sikkerhet si at man godt kan få arr om man tar den ut selv om alt er bra. Det gjorde jeg, og jeg har arr. På begge sider, t.o.m. Og det er vel rundt 3 år siden jeg tok den ut.

Joda, men det er vel bare to prikker der ringen gikk inn og ut? Ikke mye til arr å irritere seg over, spør du meg :-)

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...