Gå til innhold

piercing?


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Nei farsken tunga ligger jeg langt unna...men navlen har jeg lyst til å pierce...har gått ned noen kilo sjø...=o)

Jeje.

Men hva farsken er detta med dårlig vær?

Hvor _bor_ du egentlig? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    9

  • Prozak

    7

  • flisa

    6

  • Nemi

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Seline

Joda, men det er vel bare to prikker der ringen gikk inn og ut? Ikke mye til arr å irritere seg over, spør du meg :-)

"..............."

Nei, det er nok litt større arr enn en prikk. P.g.a at ringen nødvendigvis må festes "langs" huden, ikke som ved ørehull, tvers igjennom. Derfor blir det arr i lærhuden som synes opp til overhuden.

Sikkert ikke hos alle det blir sånn, de tykkhudete får kanskje ikke arr? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeje.

Men hva farsken er detta med dårlig vær?

Hvor _bor_ du egentlig? ;o)

Samma plass som deg...har jo selfølgelig tenkt på det en stund,men grunnet alt godværet hadde jeg lagt det på is pga bading.Da jeg våknet en morgen med overskyet værtype vurderte jeg å hoppe i det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok litt større arr enn en prikk. P.g.a at ringen nødvendigvis må festes "langs" huden, ikke som ved ørehull, tvers igjennom. Derfor blir det arr i lærhuden som synes opp til overhuden.

Sikkert ikke hos alle det blir sånn, de tykkhudete får kanskje ikke arr? :)

Ok :-)

Men nå er vel heller ikke navelen det stedet som er mest ukomplisert å ha piercing, iom at det ikke er en naturlig hudfold.

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Ok :-)

Men nå er vel heller ikke navelen det stedet som er mest ukomplisert å ha piercing, iom at det ikke er en naturlig hudfold.

"............"

Nei, det er det muligens ikke.. Bra jeg ikke er typen til å gå rundt med bar mage, da:) Veldig sjelden jeg tenker på det arret igrunn, men det er klart det er penere uten.

Ser for meg prozak med masse pirecinger her og der, spesielt i naturlige hudfolder... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det muligens ikke.. Bra jeg ikke er typen til å gå rundt med bar mage, da:) Veldig sjelden jeg tenker på det arret igrunn, men det er klart det er penere uten.

Ser for meg prozak med masse pirecinger her og der, spesielt i naturlige hudfolder... :)

Heh-heh....nja, jeg er vel ikke så opptatt av naturlige hudfolder jeg heller :-) Brystvortene er vel å regne som det, men p*kken er er vel ikke akkurat en hudfold heh-heh.

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh-heh....nja, jeg er vel ikke så opptatt av naturlige hudfolder jeg heller :-) Brystvortene er vel å regne som det, men p*kken er er vel ikke akkurat en hudfold heh-heh.

"............."

Wow, prozak, du er tøff! Ikke-ironisk ment selvsagt. Hadde aldri turt å gjøre noe sånt, eller nærme meg noen som har sånn, for å være ærlig! Men jeg er gasnke feig, da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh....nja, jeg er vel ikke så opptatt av naturlige hudfolder jeg heller :-) Brystvortene er vel å regne som det, men p*kken er er vel ikke akkurat en hudfold heh-heh.

"............."

Apropos den i kølla så bør du gå for en oppgradering av ringen, dersom det ikke allerede er gjort.

Det anbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 og piercet navlen i fjor, har bare fått positive bemerkninger på det! (Får ofte høre at jeg ser yngre ut)

Magen er ikke HELT perfekt etter to svangerskap, men er likevel bittelitt stolt av den, KUNNE vært verre...

Ellers har jeg sett så mange rare mager med piercing at det ikke lenger er noe "krav" at den skal være perfekt. Tør du å vise magen så kan du godt ha piercing også!

Det er ikke spesielt vondt, men tar en stund å gro.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos den i kølla så bør du gå for en oppgradering av ringen, dersom det ikke allerede er gjort.

Det anbefales på det sterkeste :)

Husker faktisk å ha snakket med deg om det før, ja. Jeg gikk opp en str. på ringen så snart det var rimelig grodd. Tenkte jeg skulle øke enda en str., bare for kosens skyld :-)

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker faktisk å ha snakket med deg om det før, ja. Jeg gikk opp en str. på ringen så snart det var rimelig grodd. Tenkte jeg skulle øke enda en str., bare for kosens skyld :-)

"................."

Det er trivsel å øke den!

Men måtte du gå steg for steg? Jeg har lest at det vanlige er å øke 0.2 mm i slengen, men jeg økte min rett fra 2.0 til 3.2 uten noen problemer.

Tenkte å kline til med en 4.0 etterhvert :)

Jeg mistenker at den 0.2 økningen er bare for at piercingstudioet skal tjene penger på forskjellige ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trivsel å øke den!

Men måtte du gå steg for steg? Jeg har lest at det vanlige er å øke 0.2 mm i slengen, men jeg økte min rett fra 2.0 til 3.2 uten noen problemer.

Tenkte å kline til med en 4.0 etterhvert :)

Jeg mistenker at den 0.2 økningen er bare for at piercingstudioet skal tjene penger på forskjellige ringer.

Jeg har bare satt inn et steg over den jeg først hadde der - er ikke sikker på tykkelsen. Men jeg kommer nok til å enda litt etterhvert. Det er som regel lurest å øke steg for steg, men det kjenner man jo når man setter inn ringen. Er det jævlig trangt, s¨å er den litt for tykk. Føles det greit, så er det jo greit.

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare satt inn et steg over den jeg først hadde der - er ikke sikker på tykkelsen. Men jeg kommer nok til å enda litt etterhvert. Det er som regel lurest å øke steg for steg, men det kjenner man jo når man setter inn ringen. Er det jævlig trangt, s¨å er den litt for tykk. Føles det greit, så er det jo greit.

".............."

Ja, og den kan visst gjør litt vondt i noen dager, men det skal visst ikke være noe problem.

Peronlig merket jeg ingenting til tross for en økning på mer enn 1 mm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...