Gå til innhold

En liten påminnelse

Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vil bare minne om at dette forumet ikke er ment for innlegg om spiseforstyrrelser.

Samtidig klipper jeg ut en setning fra informasjonsvinduet til dette forumet: "I denne forumgruppen er det fint om man ikke skriver innlegg om slanketips og opplysninger om antall kilo tapt."

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jubalong 70

Synes det er dumt å ikke kunne komme med slanketips. Det er jo noe av grunnen til at vi er på dette forumet. Ikke for å slanke oss usunt, men for å få gode ideer osv. Litt som i et ukeblad el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt å ikke kunne komme med slanketips. Det er jo noe av grunnen til at vi er på dette forumet. Ikke for å slanke oss usunt, men for å få gode ideer osv. Litt som i et ukeblad el.l.

Men er litt greit å ta pause

fra slankehysteriet også da..

Så kan man heller utveksle oppskrifter, eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeane1365380361

Jeg har lest det, men skjønner ikke hvorfor dere har lagt ned forumet om spiseforstyrrelser her...

Kan hende det er eneste stedet enkelte kan får hjelp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest det, men skjønner ikke hvorfor dere har lagt ned forumet om spiseforstyrrelser her...

Kan hende det er eneste stedet enkelte kan får hjelp.....

Vi har dessverre ikke fagpersoner til å ta seg av et slikt forum her. Forumet for spiseforstyrrelser er likevel åpent for lesing av tidligere innlegg. Tror du vil kunne finne mye informasjon der. Ellers kan du også prøve:

http://www.lommelegen.no/spiseforstyrrelser/

http://www.iks.no/

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...