Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei, Jeg vil bare minne om at dette forumet ikke er ment for innlegg om spiseforstyrrelser. Samtidig klipper jeg ut en setning fra informasjonsvinduet til dette forumet: "I denne forumgruppen er det fint om man ikke skriver innlegg om slanketips og opplysninger om antall kilo tapt." Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jubalong 70 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Synes det er dumt å ikke kunne komme med slanketips. Det er jo noe av grunnen til at vi er på dette forumet. Ikke for å slanke oss usunt, men for å få gode ideer osv. Litt som i et ukeblad el.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrianna Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Synes det er dumt å ikke kunne komme med slanketips. Det er jo noe av grunnen til at vi er på dette forumet. Ikke for å slanke oss usunt, men for å få gode ideer osv. Litt som i et ukeblad el.l. Men er litt greit å ta pause fra slankehysteriet også da.. Så kan man heller utveksle oppskrifter, eller noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeane1365380361 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg har lest det, men skjønner ikke hvorfor dere har lagt ned forumet om spiseforstyrrelser her... Kan hende det er eneste stedet enkelte kan får hjelp..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Jeg har lest det, men skjønner ikke hvorfor dere har lagt ned forumet om spiseforstyrrelser her... Kan hende det er eneste stedet enkelte kan får hjelp..... Vi har dessverre ikke fagpersoner til å ta seg av et slikt forum her. Forumet for spiseforstyrrelser er likevel åpent for lesing av tidligere innlegg. Tror du vil kunne finne mye informasjon der. Ellers kan du også prøve: http://www.lommelegen.no/spiseforstyrrelser/ http://www.iks.no/ Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.