Gå til innhold

Hjelp fra dere eksperter??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest carlina

Tusen Tusen takk du er en knupp!Du vet vel ikke sånn tilfeldigvis hvordan Arafat ordner skautet sitt?Eller ett tips om hva Saddam kan ha på hodet i karneval?

Annonse

Gjest princessa
Gjest carlina

Kul fest!

Er det sånn "psykopatenes venner" fest?

Nei vi er delt opp i grupper..jeg og to jenter har tenkt oss ett gissel drama med gaffa teip...vi skal kidnappe ett par av sjefene og noen deltagere..vi skal kjøre rundt på poster og løse oppgaver,men ingen vet at ledere langs ruten vil forsvinne he he

Nei vi er delt opp i grupper..jeg og to jenter har tenkt oss ett gissel drama med gaffa teip...vi skal kidnappe ett par av sjefene og noen deltagere..vi skal kjøre rundt på poster og løse oppgaver,men ingen vet at ledere langs ruten vil forsvinne he he

Høres ut som en jævla morsom og orginal fest :)

Du må selvsagt passe på å sjenke folka tilstrekkelig, men det vil jeg tro at jeg ikke engang trenger å nevne :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...