Gå til innhold

Oslo er en narkoby


Solsikke

Anbefalte innlegg

Og med en gang denne var postet kom det et innlegg med hvilken truse man skal velge på stranda (på seksualitet). Det begynner å bli ganske lett å forutsi innleggene her på dol..... :)

(Bare for å ta noe litt utenom tråden her igjen.)

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • conan

    8

  • Solsikke

    7

  • flisa

    6

  • punkyB

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Seline

Så lag din egen tråd da!!

Ser du har mer erfaring enn meg, du har jo alt gjort det:) Der har ikke conan turt å blende seg inn. Nåde ham om han gjør det......!!!!!!!

(Har fått mensen og er farlig skjønner dere. Var ikke gravid likevel!! Ikke mess med meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med en gang denne var postet kom det et innlegg med hvilken truse man skal velge på stranda (på seksualitet). Det begynner å bli ganske lett å forutsi innleggene her på dol..... :)

(Bare for å ta noe litt utenom tråden her igjen.)

Kanskje Luska , conan og potitten er samme person !!!???

Og hvor kommer Mette Marit med i bildet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA blir de som har råd til det, tatt på alvor.

Her hjemme må sosialpolitikerne på banen, de bør skamme seg for ikke å ha gjort noe med dette for leeenge siden. Sant, det at politikerne ikke hører på noen. Men de bør begynne å ihvertfall høre på fornuften; her må det helsesatsninger til, ikke kriminalitetsbekjempelse for alle midler.

De som vil ha behandling må få det, og det er forskjellig fra person til person hva som er best. Noen klarer det ikke uten metadon. Her i Norge skal vi styre alt gjennom én mal som skal gjelde for alle. For å få metadon f.eks må man være så nedkjørt at det i realiteten blir liten sjanse for at vedkommende noen gang får et normalt liv igjen. De fleste i metadonkøen dør dessuten før de kommer først i køen. Dessuten bør folk skjønne at misbruket kommer av andre problemer -narkotikamisbruk (og annet misbruk) er symptomer, ikke sykdommer i seg selv. (Etterhvert blir det sykdommer p.g.a fysiske forandringer som skjer i hjernen og andre steder på kroppen som følge av misbruket.)

Høres riktig ut, i tillegg må en ikke glemme at få hovedstader blir så stemoderlig behandlet som Oslo av sine politikere. Det heter seg at "ingen kommer fra Oslo", og det er ikke så mange år siden at det for alle praktiske formål var riktig.

Derfor har vi også et distriktstorting der folkerike områder som Oslo er kriminelt underrepresentert i forhold til de mer rurale strøk. En stemme i Finmark gir fire ganger så stor makt på Stortinget i forhold til en stemme i Oslo. Da er det ikke så rart at det bygges broer for hundrevis av millioner av kroner for at 200 pensjonister og uføretrygdede fiskere på en eller annen forblåst øy, skal slippe å kjøre ferje, mens øyas ungdom som for lengst har flyttet til Oslo, vansmekter som narkomane under trafikkmaskinen. Der konkurrerer de om det samme sosialbudsjettet som syke arbeidstakere, uføretrygdede som IKKE blir sett ned på osv osv. Narkomane er jo ikke akkurat den mest målføre og tungslende pressgruppen under budsjettbehandlingen...

I tillegg herjer jo kristenfolket og "hardlinerne" i narkopolitikken, og drømmene om "samfunnskontroll" er vel den største motivasjonsfaktoren for enhver som velger en politisk karriere. Da er det jo naturlig å forby narkotika som den siste skanse siden man ikke klarer eller tør å forby alkohol. At narkotika er kommet for bli, ser man bare bort fra, og mye politisk og personlig prestisje er investert i dette standpunktet, og da må nok fornuften lide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har mer erfaring enn meg, du har jo alt gjort det:) Der har ikke conan turt å blende seg inn. Nåde ham om han gjør det......!!!!!!!

(Har fått mensen og er farlig skjønner dere. Var ikke gravid likevel!! Ikke mess med meg!)

Jeg kan spørre deg om noe annet.

Skal jeg trene spinning eller styrke i dag ?

Trente styrke på man. og spinning på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Høres riktig ut, i tillegg må en ikke glemme at få hovedstader blir så stemoderlig behandlet som Oslo av sine politikere. Det heter seg at "ingen kommer fra Oslo", og det er ikke så mange år siden at det for alle praktiske formål var riktig.

Derfor har vi også et distriktstorting der folkerike områder som Oslo er kriminelt underrepresentert i forhold til de mer rurale strøk. En stemme i Finmark gir fire ganger så stor makt på Stortinget i forhold til en stemme i Oslo. Da er det ikke så rart at det bygges broer for hundrevis av millioner av kroner for at 200 pensjonister og uføretrygdede fiskere på en eller annen forblåst øy, skal slippe å kjøre ferje, mens øyas ungdom som for lengst har flyttet til Oslo, vansmekter som narkomane under trafikkmaskinen. Der konkurrerer de om det samme sosialbudsjettet som syke arbeidstakere, uføretrygdede som IKKE blir sett ned på osv osv. Narkomane er jo ikke akkurat den mest målføre og tungslende pressgruppen under budsjettbehandlingen...

I tillegg herjer jo kristenfolket og "hardlinerne" i narkopolitikken, og drømmene om "samfunnskontroll" er vel den største motivasjonsfaktoren for enhver som velger en politisk karriere. Da er det jo naturlig å forby narkotika som den siste skanse siden man ikke klarer eller tør å forby alkohol. At narkotika er kommet for bli, ser man bare bort fra, og mye politisk og personlig prestisje er investert i dette standpunktet, og da må nok fornuften lide...

Hør, hør! Dette var et usedvanlig godt og velskrevet innlegg av deg conan!

Spesielt det med alkoholpolitikken. Og hvorfor ikke nikotinpolitikken med det samme. Ingen tør å snakke om disse stoffene som det de faktisk er; et mye større helseproblem enn narkotikaen noen gang har vært og forhåpentligvis kommer til å bli. Med kostnader som løper opp i tusentalls-ganger mer enn det som bør brukes i narkotikabehandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seline

Jeg kan spørre deg om noe annet.

Skal jeg trene spinning eller styrke i dag ?

Trente styrke på man. og spinning på tirsdag.

Hva med en styrkeøkt med en spinningtime etterpå?

Spørs hva du vil med treningen det da, punky...:)

Jeg hadde tatt spinning, men det er fordi jeg vil forbrenne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres riktig ut, i tillegg må en ikke glemme at få hovedstader blir så stemoderlig behandlet som Oslo av sine politikere. Det heter seg at "ingen kommer fra Oslo", og det er ikke så mange år siden at det for alle praktiske formål var riktig.

Derfor har vi også et distriktstorting der folkerike områder som Oslo er kriminelt underrepresentert i forhold til de mer rurale strøk. En stemme i Finmark gir fire ganger så stor makt på Stortinget i forhold til en stemme i Oslo. Da er det ikke så rart at det bygges broer for hundrevis av millioner av kroner for at 200 pensjonister og uføretrygdede fiskere på en eller annen forblåst øy, skal slippe å kjøre ferje, mens øyas ungdom som for lengst har flyttet til Oslo, vansmekter som narkomane under trafikkmaskinen. Der konkurrerer de om det samme sosialbudsjettet som syke arbeidstakere, uføretrygdede som IKKE blir sett ned på osv osv. Narkomane er jo ikke akkurat den mest målføre og tungslende pressgruppen under budsjettbehandlingen...

I tillegg herjer jo kristenfolket og "hardlinerne" i narkopolitikken, og drømmene om "samfunnskontroll" er vel den største motivasjonsfaktoren for enhver som velger en politisk karriere. Da er det jo naturlig å forby narkotika som den siste skanse siden man ikke klarer eller tør å forby alkohol. At narkotika er kommet for bli, ser man bare bort fra, og mye politisk og personlig prestisje er investert i dette standpunktet, og da må nok fornuften lide...

HØR, HØR! :-)

...er du sommervikar for Grip om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør, hør! Dette var et usedvanlig godt og velskrevet innlegg av deg conan!

Spesielt det med alkoholpolitikken. Og hvorfor ikke nikotinpolitikken med det samme. Ingen tør å snakke om disse stoffene som det de faktisk er; et mye større helseproblem enn narkotikaen noen gang har vært og forhåpentligvis kommer til å bli. Med kostnader som løper opp i tusentalls-ganger mer enn det som bør brukes i narkotikabehandlingen.

(flaut) - vi ser ut som duskedamer - og skrev det samme! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

(flaut) - vi ser ut som duskedamer - og skrev det samme! *s*

Hehe, det er kanskje fordi vi er to sider av samme personlighet, vi og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres riktig ut, i tillegg må en ikke glemme at få hovedstader blir så stemoderlig behandlet som Oslo av sine politikere. Det heter seg at "ingen kommer fra Oslo", og det er ikke så mange år siden at det for alle praktiske formål var riktig.

Derfor har vi også et distriktstorting der folkerike områder som Oslo er kriminelt underrepresentert i forhold til de mer rurale strøk. En stemme i Finmark gir fire ganger så stor makt på Stortinget i forhold til en stemme i Oslo. Da er det ikke så rart at det bygges broer for hundrevis av millioner av kroner for at 200 pensjonister og uføretrygdede fiskere på en eller annen forblåst øy, skal slippe å kjøre ferje, mens øyas ungdom som for lengst har flyttet til Oslo, vansmekter som narkomane under trafikkmaskinen. Der konkurrerer de om det samme sosialbudsjettet som syke arbeidstakere, uføretrygdede som IKKE blir sett ned på osv osv. Narkomane er jo ikke akkurat den mest målføre og tungslende pressgruppen under budsjettbehandlingen...

I tillegg herjer jo kristenfolket og "hardlinerne" i narkopolitikken, og drømmene om "samfunnskontroll" er vel den største motivasjonsfaktoren for enhver som velger en politisk karriere. Da er det jo naturlig å forby narkotika som den siste skanse siden man ikke klarer eller tør å forby alkohol. At narkotika er kommet for bli, ser man bare bort fra, og mye politisk og personlig prestisje er investert i dette standpunktet, og da må nok fornuften lide...

Endelig noe vi er enige om! Særlig første del av innlegget ditt.Den stemoderlige behandlingen av Oslo i distriktpolitikken. Synes urbanisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med en gang denne var postet kom det et innlegg med hvilken truse man skal velge på stranda (på seksualitet). Det begynner å bli ganske lett å forutsi innleggene her på dol..... :)

(Bare for å ta noe litt utenom tråden her igjen.)

Hei hei hei! Ikke kritiser de utmerkede innleggene mine her! *fornærma*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØR, HØR! :-)

...er du sommervikar for Grip om dagen?

Neida, bare finner tilbake til mitt gamle "jeg". Dessuten ble jeg litt provosert av Seline som plasserte meg- MEG, MOI, CONAN!!?? i flåseavdelingen. Uhørt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er kanskje fordi vi er to sider av samme personlighet, vi og:)

Ja, hvem er du? er du meg du også? - jeg er snart 40 år..........og trenger i grunnen å bli veksla inn i to på 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Hei hei hei! Ikke kritiser de utmerkede innleggene mine her! *fornærma*

:o)

Neida, mener ikke noe annet enn at de innleggene også har sin plass her på dol, det er klart. Hvor skal man ellers få svar på de tingene man aldri i verden vil bruke tid på å spørre venninner om osv.. :)

Bare litt komisk at det kom rett etter at jeg skrev akkurat det. Men jeg har jo alltid vært synsk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, mener ikke noe annet enn at de innleggene også har sin plass her på dol, det er klart. Hvor skal man ellers få svar på de tingene man aldri i verden vil bruke tid på å spørre venninner om osv.. :)

Bare litt komisk at det kom rett etter at jeg skrev akkurat det. Men jeg har jo alltid vært synsk:)

Hehe, du er tilgitt! Leste et annet sted her at du har fått mensen og dermed ikke gravid. Har lov å være litt småsint da! Vi to er visst i nesten samme situasjon vi! Prøver også fortiden å bli tre, blir spennende da...! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en styrkeøkt med en spinningtime etterpå?

Spørs hva du vil med treningen det da, punky...:)

Jeg hadde tatt spinning, men det er fordi jeg vil forbrenne!

Tidspunktet på spinningtimen(e) er litt teite.

Jeg vil forbrenne jeg også - mest - men vil bli fast i fisken også.

Hva er beste maskin for å forbrenne ? Nå bruker jeg en slags gå/løpemaskin til å varme opp (crosstrainer??). Kanskje jeg kunne ta en økt på den etter styrken ?Løping er kjedelig og disse step-maskinene fikser jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Ja, hvem er du? er du meg du også? - jeg er snart 40 år..........og trenger i grunnen å bli veksla inn i to på 20.

Jeg kan godt tenke meg halve meg, og å bli 40 år for den slankekuren er igrunn OK. :D

Men du, poenget mitt til kartoffel og conan begynner å bli så tynt så jeg tør ikke mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Tidspunktet på spinningtimen(e) er litt teite.

Jeg vil forbrenne jeg også - mest - men vil bli fast i fisken også.

Hva er beste maskin for å forbrenne ? Nå bruker jeg en slags gå/løpemaskin til å varme opp (crosstrainer??). Kanskje jeg kunne ta en økt på den etter styrken ?Løping er kjedelig og disse step-maskinene fikser jeg ikke helt.

Har dere ellipsemaskiner der? De er superbra synes jeg. Eller vanlig tredemølle. Vanlig stepmaskin er drepen...

Hvis du først og fremst vil forbrenne for å gå ned ville jeg tatt spinning og vente med styrken til du har kommet litt ned -men den debatten kan du se på idrett og trening. Jeg er uenig med Synch i et par ting der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Hehe, du er tilgitt! Leste et annet sted her at du har fått mensen og dermed ikke gravid. Har lov å være litt småsint da! Vi to er visst i nesten samme situasjon vi! Prøver også fortiden å bli tre, blir spennende da...! :o)

Åh du og! Spennende.. Det er faktisk vanskelig å konsentrere seg om NOE annet. Nå har jeg en måned til det er like nervepirrende heldigvis.Kroppen min er nemlig tydeligvis ute etter å lure meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...