Gå til innhold

Oslo er en narkoby


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg stod i åpningen på den eneste døra som folk kunne gå inn i om de kom med flytoget,- men jeg har hørt du er lav......så jeg så vel over deg! *s* i over 2 timer ventet jeg! :-0

Så det er ingen mulighet at vi sto på hver vår stasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • conan

    8

  • Solsikke

    7

  • flisa

    6

  • punkyB

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Åh du og! Spennende.. Det er faktisk vanskelig å konsentrere seg om NOE annet. Nå har jeg en måned til det er like nervepirrende heldigvis.Kroppen min er nemlig tydeligvis ute etter å lure meg.

Hehe, skjønner hvordan du har det! Men nå får vi vel slutte før leken er god - snart får vi kjeft for å chatte i tråden her...

Men vi kan diskutere litt barneproduksjon ved en senere anledning vi! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Hehe, skjønner hvordan du har det! Men nå får vi vel slutte før leken er god - snart får vi kjeft for å chatte i tråden her...

Men vi kan diskutere litt barneproduksjon ved en senere anledning vi! :o)

Gjerne -det er det mest spennende som foregår i livet mitt ihvertfall for tiden. Dessverre er det ikke like spennende for alle å høre om det, noe jeg forstår utmerket godt med fornuften, men folk blir nok litt "plaget" likevel.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noe vi er enige om! Særlig første del av innlegget ditt.Den stemoderlige behandlingen av Oslo i distriktpolitikken. Synes urbanisten

Jeg kan ikke huske å vært så mye i tottene på deg. Har vi virkelig vært så uenige om alt mulig annet, eller er du en sånn skapdoler som sitter og rister på hodet, men ikke skriver? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å vært så mye i tottene på deg. Har vi virkelig vært så uenige om alt mulig annet, eller er du en sånn skapdoler som sitter og rister på hodet, men ikke skriver? :-)

Joda. Men det er lenge siden.Jeg har vært innom såpass lenge at jeg synes jeg "kjenner" en del gamle travere.Og det er ikke så mange profilerte Oslo-vest menn her.

Men jeg har helt klart blitt en mer disiplinert skap-DOL'er som slenger innom og leser litt,men rister på hodet og går tilbake til jobben min. Har ikke tid til å kaste meg inn i debatter som tar all oppmerksomhet et par timer.Sant å si tar jeg meg ikke tid til å skrive noe særlig når jeg er uening, lettere når jeg er enig liksom.

Har nok endel fordommer mot vestkantmenn, men jeg liker urbanisten i deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda. Men det er lenge siden.Jeg har vært innom såpass lenge at jeg synes jeg "kjenner" en del gamle travere.Og det er ikke så mange profilerte Oslo-vest menn her.

Men jeg har helt klart blitt en mer disiplinert skap-DOL'er som slenger innom og leser litt,men rister på hodet og går tilbake til jobben min. Har ikke tid til å kaste meg inn i debatter som tar all oppmerksomhet et par timer.Sant å si tar jeg meg ikke tid til å skrive noe særlig når jeg er uening, lettere når jeg er enig liksom.

Har nok endel fordommer mot vestkantmenn, men jeg liker urbanisten i deg :-)

Bare så det er sagt, så er jeg ikke så veeeldig oslo vest (trur eg), jeg bare overdriver og setter det hele litt på spissen, nettopp fordi det er langt mellom den typen her inne.

Hva gjør man ikke for litt oppmerksomhet? ;-)

PS. Du må gjerne skrive mer når du er enig med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - du gikk jo inn på Sentralbansestasjonen, gjorde du ikke?

Jo tror da det. Den samme som jeg har gått på i alle år tror jeg. Når jeg har tatt toget fra bodø-oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk var Egertorget narkisenes tilholdssted for noen år tilbake.

Det var vel etter at de var jaget bort fra slottsparken.

(NB: Kongevennlige personer må slutte å lese nå!)

Men nå er de visst tilbake på slottsbalkongen...

Hehehe, dagens morsomste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe har skjedd i Oslo, og selv om det alltid har vært mye narkiser der har det i sommer blomstret opp til å bli flere narkomaner langs Karl Johan enn det er negre på Tøyen.

Det er ville tilstander, og det er en skam at det skal være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mere enn ett par mnd siden jeg leste at Haugesun var den verste narkobyen i forhold til innbyggere da!!

Men at det er mye....i Oslo er sikkert!

??

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...