eyore1365380361 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hei! Jeg er ei jente paa 26 aar. Trener 3 ganger i uka med tredemølle og styrkeapparater. Har trent regelmessig i 1 1/2 mnd, men det skjer ingenting med vekta. Er overvektig, så det skulle være mulig å gå ned noen kilo. Har et normalt kosthold. Hva gjør jeg galt? Mener ikke at jeg skal rase ned i vekt, men synes jeg skulle se litt resultat snart.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bratsj Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du burde jo kunne se det på vekta - selv om du sannsynligvis har fått litt mere muskler (som veier mer enn fett) så har du jo forbrent en del kalorier også.Hvor lenge om gangen trener du ? (tror man må holde på i minst 40 min) og i hvilket tempo ? Spiser du mye etter trening ? Og hvor overvektig er du ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eyore1365380361 Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Du burde jo kunne se det på vekta - selv om du sannsynligvis har fått litt mere muskler (som veier mer enn fett) så har du jo forbrent en del kalorier også.Hvor lenge om gangen trener du ? (tror man må holde på i minst 40 min) og i hvilket tempo ? Spiser du mye etter trening ? Og hvor overvektig er du ? Heisann! Takk for responsen! Jeg trener 1 time hver gang. 30 minutter løping og 30 min styrke. Kondisen er blitt merkbart bedre, men føler altså at ting ikke er som de skal. Er 170 cm og veier 92 kilo. Spiser 3-4 ganger pr dag. Og føler jeg har et normalt kosthold. De dagene jeg ikke trener på studio går jeg lange turer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Heisann! Takk for responsen! Jeg trener 1 time hver gang. 30 minutter løping og 30 min styrke. Kondisen er blitt merkbart bedre, men føler altså at ting ikke er som de skal. Er 170 cm og veier 92 kilo. Spiser 3-4 ganger pr dag. Og føler jeg har et normalt kosthold. De dagene jeg ikke trener på studio går jeg lange turer. Det høres ut som du trener bra, synes jeg. Det kan ta lenger tid enn noen måneder før du begynner å gå ned i vekt når du trener styrke. Jeg ville kanskje valgt å utvide løpetreningen mer i starten, og plusse på med styrke etterhvert. Men du kommer til å gå ned uansett, det tar bare litt tid.. Fortsett å spise små måltider ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bratsj Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Heisann! Takk for responsen! Jeg trener 1 time hver gang. 30 minutter løping og 30 min styrke. Kondisen er blitt merkbart bedre, men føler altså at ting ikke er som de skal. Er 170 cm og veier 92 kilo. Spiser 3-4 ganger pr dag. Og føler jeg har et normalt kosthold. De dagene jeg ikke trener på studio går jeg lange turer. Må bare si at jeg synes du er skikkelig flink !!! (synes fortsatt det er rart at du ikke går ned i vekt, men du kommer iallefall til å bli veldig fast og veltrent!!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eyore1365380361 Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Må bare si at jeg synes du er skikkelig flink !!! (synes fortsatt det er rart at du ikke går ned i vekt, men du kommer iallefall til å bli veldig fast og veltrent!!) Takk for det! ) Skal ikke gi meg! Føles nesten som jeg i krig med kroppen min. Den vil beholde fettet,men jeg vil ha det vekk...saa vi faar se hvem som trekker det lengste straaet...he, he... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.