Jeane1365380361 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg er ei jente på 15år som lurer på hva som er galt med meg... Jeg føler at jeg er trett hele tiden, og jeg besvimer mye.. Ofte kan jeg ikke gå mer enn 50-100meter før jeg må ta en pause.. Kan det være at jeg spiser for lite... Som oftest spiser jeg et lite måltid daglig, men av og til to.. Trener 4-5ganger i uken... Kan noen av dere svare meg på hva det er?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du har spiseforstyrrelser, gå til siden som handler om det, der kan du kanskje få hjelp og støtte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kloio Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 du vet svaret selv tror jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest byhuldra Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Kjære deg, du må spise mer enn dette for å få i deg de nødvendige næringstoffene du i din alder sårt trenger. Spesielt når du også trener mye. Alltid frokost, og så minst to måltider til. Spe gjerne på med frukt eller rå grønnsaker innimellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.