Gå til innhold

Bildene av dolerne


maiken76

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Er en nødt å være "kjendis" på DOL, eller kan det også være de som helst leser hva andre skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    12

  • carma

    11

  • birdie

    9

  • kie

    5

Mest aktive i denne tråden

Men man kan jo selvsagt sende bilde av noen andre enn seg selv... Men det er jo umulig å kontrollere da! :o)

...helt til man en dag finner ut at det kanskje hadde vært gøy å joine et DOL-treff...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...helt til man en dag finner ut at det kanskje hadde vært gøy å joine et DOL-treff...? ;)

Tidligere fantes det egen side for DOL-treffene - hvor finnes det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere fantes det egen side for DOL-treffene - hvor finnes det nå?

Det finnes fremdeles rapporter fra endel eldre stor-treff. De ligger som linker på bilde-siden. Men jeg tror ikke det er laget noen skikkelige rapporter eller sider til de siste treffene som har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en nødt å være "kjendis" på DOL, eller kan det også være de som helst leser hva andre skriver.

Bassisten som styrer det må ha en oversikt over at du faktisk er den du sier at du er.

Dvs, du skal nok ha skrevet her en stund.

Eller så kunne jo hvem som helst sendt inn bilde av hvem som helst, bare for å få se alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det ligger mange tullebilder der inne.

Nope...De fleste som det ligger bilde av der inne har møtt en eller flere andre dolere, så sånt lar seg sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes fremdeles rapporter fra endel eldre stor-treff. De ligger som linker på bilde-siden. Men jeg tror ikke det er laget noen skikkelige rapporter eller sider til de siste treffene som har vært.

Øh....bildesiden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dei som lurar:

Send: 1) bilete og 2) ynskt passord du vil logga deg inn med til [email protected]

Det er no over 130 dolarar i samlinga, og det er ingen tullebilete.

Biletet må ha eit tydeleg andlet. Ikkje alle bilete blir godtekne.

Hm...

Scanneren min funker ikke, og jeg har bare et der jeg er rusa på lyst gass. Holder det?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...De fleste som det ligger bilde av der inne har møtt en eller flere andre dolere, så sånt lar seg sjekke.

Eg har personleg møtt nøyaktig 50 av dei 131 folka i samlinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

Har du sett det?

Eller mener du det barselbildet der jeg ligner på Eldar Vågan? ;-)

Har sett begge, tror jeg! I alle fall det med lystgass. Sende det, du! Så søt, atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har personleg møtt nøyaktig 50 av dei 131 folka i samlinga...

Og jeg tror jeg har møtt enda flere enn som så, så det er nok sannhet i bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett begge, tror jeg! I alle fall det med lystgass. Sende det, du! Så søt, atte.

*ler*

Ja, kanskje det.

Får håpe det blir godkjent, da.

Men, det bør kanskje kuttes litt? Eller er de andre bildene der store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Ja, kanskje det.

Får håpe det blir godkjent, da.

Men, det bør kanskje kuttes litt? Eller er de andre bildene der store?

Nei, de er små - kutt litt rektangulært slik at det primært er ansiktet som kommer med (kort topp og lang side) og så fikser Basse resten, skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og cona kan garantere for at jeg er meg...

I følge damene her så tror jeg at de utifra det bildet er veldig sjalu på nettopp Cona!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er små - kutt litt rektangulært slik at det primært er ansiktet som kommer med (kort topp og lang side) og så fikser Basse resten, skal du se!

Herregud!

Da ser jeg jo ende verre ut! Når man ikke ser at jeg faktisk er på krabbetur.

*ler*

well, well..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...