Gå til innhold

Bildene av dolerne


maiken76

Anbefalte innlegg

Og jeg svikter aldri Ringnes, med mindre de rett og slett ikke selger det og man må ta til takke med det som blir servert...

Eh... nå snakker vi ikke lenger i bilder, bare så det er sagt :)

Det er greit det, men Hansa er best, da..

Nå gidder jeg ikke skrive mer i den tråden her, for da kommer bare Webster og sletter den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    12

  • carma

    11

  • birdie

    9

  • kie

    5

Mest aktive i denne tråden

For dei som lurar:

Send: 1) bilete og 2) ynskt passord du vil logga deg inn med til [email protected]

Det er no over 130 dolarar i samlinga, og det er ingen tullebilete.

Biletet må ha eit tydeleg andlet. Ikkje alle bilete blir godtekne.

Kan hvem som helst sende et bilde, så kommer de inn? uansett om nicket er observert her en stund eller ikke?

Hvis det er slik, så trenger man jo egentlig ikke passord for å vise siden da jo :(

Og jeg vil bli slettet fra siden, om det er så enkelt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg svikter aldri Ringnes, med mindre de rett og slett ikke selger det og man må ta til takke med det som blir servert...

Eh... nå snakker vi ikke lenger i bilder, bare så det er sagt :)

Da ville jeg bare skyte inn at : Tuborg ...DET drikke det ; )

Ps : Har 6 kartonger stående....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det ligger mange tullebilder der inne.

Jeg har selv møtt mer enn 50 av de som er avbildet, og jeg vet at en god del av de jeg ikke har møtt har vært på treff med andre herfra.

Andre igjen har en etablert nett-identitet med hjemmesider med bilder.

Så det er nok få, om noen, som har et falskt bilde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hvem som helst sende et bilde, så kommer de inn? uansett om nicket er observert her en stund eller ikke?

Hvis det er slik, så trenger man jo egentlig ikke passord for å vise siden da jo :(

Og jeg vil bli slettet fra siden, om det er så enkelt.

Mvh

Nei. Eg sjekkar at nicket har vore aktiv ei god stund. Dei fleste som sender bilete i mail sender mail med fullt namn også, så eg er rimeleg trygg på at det ikkje er nokon som er fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg bare skyte inn at : Tuborg ...DET drikke det ; )

Ps : Har 6 kartonger stående....

Kommer Tuborg i kartong???

Ringnes er utvilsomt å foretrekke, men det er klart av all annen øl går ned det også, og våre danske venner er ikke så elendige i forhold til å lage øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Eg sjekkar at nicket har vore aktiv ei god stund. Dei fleste som sender bilete i mail sender mail med fullt namn også, så eg er rimeleg trygg på at det ikkje er nokon som er fake.

*s* goood

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen kan du vetta at det ikke er noen tullebilete? AnneStesia er jo for eksempel godt kjent, og Maiken76 har garantert ikke sendt inn fakebilde. Men du regner det kanskje ikkje som tullebilete når dolere bare bruker andre nick for anledninga? Eller fakebilde. Så lenge det er ekte dolere speller det jo ingen rolle om nicket eller bildet ikke stemmer...

Hmm...hva er det med meg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur du skjønner det lille venn:-)

nei, gjør visst ikke det, men da får jeg vel bare leve i uvisshet da siden ikke du gidder forklare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...