Gå til innhold

Bildene av dolerne


maiken76

Anbefalte innlegg

I følge damene her så tror jeg at de utifra det bildet er veldig sjalu på nettopp Cona!

:)

Tiltredes med et lengselsfullt sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    12

  • carma

    11

  • birdie

    9

  • kie

    5

Mest aktive i denne tråden

Ok, da.. men hva med gresset på den andre sida og sånt, da?

Joa, det kan nok være ganske grønt, det!

Men det kommer kanskje ann på definisjonen av grønnhet hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det kan nok være ganske grønt, det!

Men det kommer kanskje ann på definisjonen av grønnhet hos deg :)

Du må ikke høre på de som sier at gresset ikke er grønnere på den andre siden, for - man skal jo ikke gå over bekken etter vann, og det må jo bety at gresset er mye grønnere og frodigere der på den andre siden? Siden det ikke er noen som går over bekken og tar vann derfra!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke høre på de som sier at gresset ikke er grønnere på den andre siden, for - man skal jo ikke gå over bekken etter vann, og det må jo bety at gresset er mye grønnere og frodigere der på den andre siden? Siden det ikke er noen som går over bekken og tar vann derfra!?

Men hva om man er veldig tørst og rett og slett drittlei springvann?

Nå er det Imsdal som gjelder, eventuelt Farris?

Det er jo så mange typer vann om dagen at tørsten fort kan ende opp i en heftig orgie...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det kan nok være ganske grønt, det!

Men det kommer kanskje ann på definisjonen av grønnhet hos deg :)

Hehehe.. Har det så greit, atte - og enda bedre skal det bli! *kjenner sevja stige i takt med krympende mage*

Men han derre conan ER jo en liten (!) godbit, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke høre på de som sier at gresset ikke er grønnere på den andre siden, for - man skal jo ikke gå over bekken etter vann, og det må jo bety at gresset er mye grønnere og frodigere der på den andre siden? Siden det ikke er noen som går over bekken og tar vann derfra!?

Hmmm.. kan jeg få kvelden til å tenke på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Har det så greit, atte - og enda bedre skal det bli! *kjenner sevja stige i takt med krympende mage*

Men han derre conan ER jo en liten (!) godbit, da!

Det er fint at dere har det bra! :)

Ja, jeg er enig med deg når det gjelder Conan. Hadde jeg i det hele tatt hatt aldri så små homofile tendenser, skulle jeg oppsøkt han på flekken!

Men han ser bra ut, det kan selv jeg som mann se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om man er veldig tørst og rett og slett drittlei springvann?

Nå er det Imsdal som gjelder, eventuelt Farris?

Det er jo så mange typer vann om dagen at tørsten fort kan ende opp i en heftig orgie...

:)

Da får du drikke fra den andre siden da, vel? Om det er Farris-vannet det er snakk om, så er jeg ikke helt sikker på hvordan det blir, men jeg tror i alle fall at Imsdal tapper fra den minst grønne siden.

(??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Du og ditt blonde hode er unnskyldt ;o)

OG ammetåke, carma - ikke glem ammetåka! Dessuten sies det at den gravides hjerne krymper..!

Egentlig et under at jeg i det hele tatt er i stand til å forum..formlus.. forlume..

SKRIVE!

:oÞ

*finne frem den røde hårfargen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dei som lurar:

Send: 1) bilete og 2) ynskt passord du vil logga deg inn med til [email protected]

Det er no over 130 dolarar i samlinga, og det er ingen tullebilete.

Biletet må ha eit tydeleg andlet. Ikkje alle bilete blir godtekne.

Åssen kan du vetta at det ikke er noen tullebilete? AnneStesia er jo for eksempel godt kjent, og Maiken76 har garantert ikke sendt inn fakebilde. Men du regner det kanskje ikkje som tullebilete når dolere bare bruker andre nick for anledninga? Eller fakebilde. Så lenge det er ekte dolere speller det jo ingen rolle om nicket eller bildet ikke stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG ammetåke, carma - ikke glem ammetåka! Dessuten sies det at den gravides hjerne krymper..!

Egentlig et under at jeg i det hele tatt er i stand til å forum..formlus.. forlume..

SKRIVE!

:oÞ

*finne frem den røde hårfargen*

Hehe... mmm.. jada. Bare glem svaret mitt du. Ikke verdt å bry den krympende hjernen og den tåkete tilværelsen i tillegg til det blonde hodet med noe som det her.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... mmm.. jada. Bare glem svaret mitt du. Ikke verdt å bry den krympende hjernen og den tåkete tilværelsen i tillegg til det blonde hodet med noe som det her.

;o)

*lettet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er små - kutt litt rektangulært slik at det primært er ansiktet som kommer med (kort topp og lang side) og så fikser Basse resten, skal du se!

*svelger tungt*

Fant et annet og krysser fingrene.

Hva gjør man ikke for å stille nyskjerrigheten...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du drikke fra den andre siden da, vel? Om det er Farris-vannet det er snakk om, så er jeg ikke helt sikker på hvordan det blir, men jeg tror i alle fall at Imsdal tapper fra den minst grønne siden.

(??)

Jeg er litt usikker selv, men nå er jeg heller ikke av dem som farter land og strand rundt for å finne bedre vann.

Man får heller prøve ut ulike typer vann helt til man finner favoritten, men når man nå engang lykkes med å finne det beste vannet, da er man selvsagt ferdig med å lete.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker selv, men nå er jeg heller ikke av dem som farter land og strand rundt for å finne bedre vann.

Man får heller prøve ut ulike typer vann helt til man finner favoritten, men når man nå engang lykkes med å finne det beste vannet, da er man selvsagt ferdig med å lete.

:)

Det er nettopp derfor jeg heller holder meg til Cola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp derfor jeg heller holder meg til Cola :)

Og jeg svikter aldri Ringnes, med mindre de rett og slett ikke selger det og man må ta til takke med det som blir servert...

Eh... nå snakker vi ikke lenger i bilder, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...